Dusy Skrevet September 2 Skrevet September 2 Fleetwood Mac og «Dreams» gjennom anlegget og en tom landevei er oppskriften på terapi StigJ, mathiseeen, Lars89 og 25 andre reagerte på dette 26 2
Ampera Skrevet September 3 Skrevet September 3 Østerdalen eivi91, BMWE39turbo, Simwiu og 21 andre reagerte på dette 23 1
*MrB* Skrevet September 3 Skrevet September 3 (endret) Ikke i dag, men siste tur før regnet kom. Ren bil, men trenger polering og voks.... Endret September 4 av *MrB* BMWE39turbo, K.F, eivi91 og 19 andre reagerte på dette 21 1
Andreas_R Skrevet September 3 Skrevet September 3 laffe, Reef89, BMWE39turbo og 18 andre reagerte på dette 21
liffi Skrevet September 3 Skrevet September 3 eivi91, Marius2002, KMT og 7 andre reagerte på dette 10
EspenM3css Skrevet September 3 Skrevet September 3 Ampera, mossing 92, Marius2002 og 7 andre reagerte på dette 10
BMWforalle Skrevet September 3 Skrevet September 3 Den gamle blå er fremdeles aktiv. Sjåføren også. Det er noen år siden jeg var inne her og nå har bilen passert 300 tusen km for en stund siden. Bilen vi bruker til daglig er en BMW i3S og den gjør jobben. Skal vi virkelig ut på en kjøretur er den blå valget så klart. Drømmebilen fra 2011. Ingvaldsen, papertiger, fupsaker og 21 andre reagerte på dette 24
Werther Skrevet September 4 Skrevet September 4 @BMWforalle Ikke for å høres ut som en gæren stalker, men for en ukes tid siden gikk jeg gjennom hele "bilder og filmer"-biblioteket til bimmers, ca 450 sider. Kom over tråden din og måtte bare sjekke regnr, og så at den gledelig nok fortsatt var registrert på deg og på veien. Og her er du en uke senere med en oppdatering 👍 StigJ, BMWforalle, Stawky og 3 andre reagerte på dette 6
ahj Skrevet September 4 Skrevet September 4 Må si at jeg begynner å virkelig like denne bilen. Den føles som E91 og F20 jeg hadde har fått barn og denne er resultatet. Sportsdiffen er jeg veldig overrasket over og den gjør bilen er veldig morsom på svingete veier. Samt på langkjøring bruker den under 0.6 på mila. Marius2002, ///M-ini95, KMT og 11 andre reagerte på dette 13 1
fupsaker Skrevet September 4 Skrevet September 4 2 timer siden, ahj skrev: Må si at jeg begynner å virkelig like denne bilen. Den føles som E91 og F20 jeg hadde har fått barn og denne er resultatet. Sportsdiffen er jeg veldig overrasket over og den gjør bilen er veldig morsom på svingete veier. Samt på langkjøring bruker den under 0.6 på mila. Drømmebil! ahj, sveigis og papertiger reagerte på dette 3
K.F Skrevet September 5 Skrevet September 5 (endret) E60 med bagasjeboks. Stygt, men nauta praktisk når halve bagasjerommet er fylt med dunkekasse🫠 Satt fast heile veien til nordkapp. Endret September 5 av K.F Dusy, *MrB*, fupsaker og 7 andre reagerte på dette 10
StigJ Skrevet September 5 Skrevet September 5 Da var endelig skikkelig sakseløfter i hus. Eller i garasjen 😅 ahj, sveigis, fupsaker og 19 andre reagerte på dette 22
sdhild99 Skrevet September 5 Skrevet September 5 Arkivbilde fra i sommer - gode minner EspenM3css, eivi91, papertiger og 7 andre reagerte på dette 10
KKME30 Skrevet September 6 Skrevet September 6 Service tid på B3s'n før det bærer nedover til buchloe på 60års jubileum til alpina👍😀 mslello, Lars89, Ingvaldsen og 15 andre reagerte på dette 17 1
Eystein Ose Skrevet September 6 Skrevet September 6 Ferdig flekka. Nå blir den stående en uke hos en kompis menst det blir asfaltert hjemme oss meg eivi91, sdhild99, papertiger og 9 andre reagerte på dette 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå