liffi Skrevet Fredag kl. 17:13 Skrevet Fredag kl. 17:13 Bil & båt tennbrikket, KMT, Kolstad Jr. og 4 andre reagerte på dette 7
papertiger Skrevet Fredag kl. 18:50 Skrevet Fredag kl. 18:50 Vel framme på for en helg på Haukeliseter, trygt parkert innerst i bakre hjørnet på parkeringsplassen. Brukte ca en tank med spylervæske på vei opp fra Stavanger. For et lokomotiv denne bilen her er. Kona sine ord «jeg elsker denne bilen på langtur». Dusy, Lars89, Reef89 og 15 andre reagerte på dette 18
Fredrik 90 Skrevet Fredag kl. 22:19 Skrevet Fredag kl. 22:19 Siste vask før vinterlagring 👍 sveigis, KireS, papertiger og 9 andre reagerte på dette 12
sveigis Skrevet Lørdag kl. 13:10 Skrevet Lørdag kl. 13:10 Lurer på om dette er første vask i år på den .. Hvertfall det er gjort : fupsaker, Ampera, Kolstad Jr. og 7 andre reagerte på dette 10
Snagg30 Skrevet Lørdag kl. 15:46 Skrevet Lørdag kl. 15:46 (endret) På 21.11.2025 den 13.39, BrokeBoi skrev: Vinterlagring er for pyser! Denne kommentaren har satt i gang noe jeg er redd for å ikke kunne stoppe. Endret Lørdag kl. 21:04 av Snagg30 fupsaker reagerte på dette 1
Kolstad Jr. Skrevet Lørdag kl. 15:50 Skrevet Lørdag kl. 15:50 Ute i lyset etter en rask runde polering. Så fikk jeg besøk av noe annet tøft.. Manuellgiret GR Supra 😍👍 Dette er grisetøft. Og at det brukes på vinteren er enda tøffere 💪 Ampera, Reef89, ball og 13 andre reagerte på dette 15 1
BrokeBoi Skrevet Lørdag kl. 22:23 Skrevet Lørdag kl. 22:23 6 hours ago, Snagg30 said: Denne kommentaren har satt i gang noe jeg er redd for å ikke kunne stoppe. GT3 på vintereventyr?✌️
Lars S Skrevet Søndag kl. 11:02 Skrevet Søndag kl. 11:02 Da er 1 serien klar for vinter, ladet batteri, tømt 4 bokser med fluidfilm på hjuloppheng og hullrom, feid over lakk med ceramic boost og vinudsvask. tennbrikket, Lars89, Dusy og 7 andre reagerte på dette 10
Ampera Skrevet Søndag kl. 12:15 Skrevet Søndag kl. 12:15 Det gjelder og utnytte plassen i garasjen, når begge har blitt avregistrert. Ble parkert vel nært. ///M-ini95, GtiGtr, mslello og 11 andre reagerte på dette 14
Daniel. Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Vintermodus 😀 Lot spacerne jeg brukte med sommerhjulene stå på. Foran sitter hjulene ganske greit, men bak skulle vært lengre ut. Eventuelt mindre eller fjerne de foran 🤔 ///M-ini95 og Saltkjelen reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå