Snagg30 Skrevet Januar 18 Skrevet Januar 18 To stykk rene GT’er tennbrikket, Tony Soprano, Rita G og 30 andre reagerte på dette 33
sveigis Skrevet Januar 19 Skrevet Januar 19 Godt og få fyrt opp litt e34 igjen : Reef89, KMT, papertiger og 21 andre reagerte på dette 23 1
hanssae Skrevet Januar 20 Skrevet Januar 20 Blått og kaldt 🥶 fupsaker, Kolstad Jr., StigJ og 14 andre reagerte på dette 15 2
ehaugsnes Skrevet Januar 20 Skrevet Januar 20 (endret) To stk garagequeens🥲 frister lite og gå tilbake til 19" dekk på e65’n etter og ha prøvd på sommerhjula Endret Januar 20 av ehaugsnes Patryck, *MrB*, Kolstad Jr. og 19 andre reagerte på dette 22
norbakken Skrevet Januar 20 Skrevet Januar 20 728’n fyra som bare det! Måtte få seg en tur inn for å tine litt 🥶 Paulus, *MrB*, eivi91 og 14 andre reagerte på dette 17
Fredrik 90 Skrevet Januar 21 Skrevet Januar 21 Ble en liten kveldstur med B10’en i går kveld på tørre og fine veier 👍 Godt å få kjørt litt gammal BMW igjen 😎 Jeg innbiller meg at bilen har godt av slike lufteturer igjennom vinterhalvåret, få sirkulasjon på olje og vesker. For ikke å snakke om å rullet litt på dekkene og få blåst ut litt kondens. Jeg mener at hvis man først starter en vinterlagret bil så må den kjøres. eivi91, BimmerFan!, fupsaker og 8 andre reagerte på dette 11
316 Skrevet Januar 21 Skrevet Januar 21 Baklysene 😍 KMT, *MrB*, Ampera og 12 andre reagerte på dette 15
*MrB* Skrevet Januar 21 Skrevet Januar 21 Baklysene er ikke så ille, de. Men ute på veien er de jo helt usynlige uten «hjelpelyset». De gamle lysene ser bedre ut i praksis. Marius2002, ///M-ini95, Rita G og 2 andre reagerte på dette 5
316 Skrevet Januar 21 Skrevet Januar 21 Mulig det ja. Kjører ikke bak meg selv 😆 Patryck og Marius2002 reagerte på dette 2
Robkill Skrevet Januar 23 Skrevet Januar 23 Føles nesten litt råflott ut når dette har vært parkeringsplassen min på jobb i noen uker 😅 Helt greit at børsteløs er et alternativ. Lars S, mslello, m-blå og 9 andre reagerte på dette 11 1
Dusy Skrevet Januar 23 Skrevet Januar 23 Tysk støvsuger vs italiensk stallhest eivi91, Patryck, BimmerFan! og 6 andre reagerte på dette 5 4
eivi91 Skrevet Januar 24 Skrevet Januar 24 Hyttetur 😊 mslello, sveigis, papertiger og 7 andre reagerte på dette 10
sveigis Skrevet Januar 24 Skrevet Januar 24 Uten mål og mening kjøring 😊: ///M-ini95, fupsaker, HakonLimseth og 9 andre reagerte på dette 12
Skulebollen Skrevet Januar 24 Skrevet Januar 24 Tar sjanser med min moderne bensinbil🤭 Patryck, Lars S, eivi91 og 7 andre reagerte på dette 9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå