Snagg30 Skrevet Søndag kl. 15:36 Skrevet Søndag kl. 15:36 To stykk rene GT’er mslello, eivi91, ehaugsnes og 26 andre reagerte på dette 29
sveigis Skrevet Mandag kl. 14:33 Skrevet Mandag kl. 14:33 Godt og få fyrt opp litt e34 igjen : Patryck, tennbrikket, ahj og 19 andre reagerte på dette 21 1
hanssae Skrevet i går, 12:13 Skrevet i går, 12:13 Blått og kaldt 🥶 mslello, sveigis, Stawky og 12 andre reagerte på dette 13 2
ehaugsnes Skrevet i går, 12:21 Skrevet i går, 12:21 (endret) To stk garagequeens🥲 frister lite og gå tilbake til 19" dekk på e65’n etter og ha prøvd på sommerhjula Endret i går, 12:21 av ehaugsnes sveigis, laffe, Patryck og 15 andre reagerte på dette 18
norbakken Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden 728’n fyra som bare det! Måtte få seg en tur inn for å tine litt 🥶 sveigis, Ampera, ehaugsnes og 10 andre reagerte på dette 13
Fredrik 90 Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Ble en liten kveldstur med B10’en i går kveld på tørre og fine veier 👍 Godt å få kjørt litt gammal BMW igjen 😎 Jeg innbiller meg at bilen har godt av slike lufteturer igjennom vinterhalvåret, få sirkulasjon på olje og vesker. For ikke å snakke om å rullet litt på dekkene og få blåst ut litt kondens. Jeg mener at hvis man først starter en vinterlagret bil så må den kjøres. Marius2002, KMT, fupsaker og 3 andre reagerte på dette 6
316 Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Baklysene 😍 Dusy, Heik80, Ampera og 6 andre reagerte på dette 9
*MrB* Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Baklysene er ikke så ille, de. Men ute på veien er de jo helt usynlige uten «hjelpelyset». De gamle lysene ser bedre ut i praksis. Marius2002, norbakken og Saltkjelen reagerte på dette 3
316 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Mulig det ja. Kjører ikke bak meg selv 😆 Marius2002 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå