Andreas_R Skrevet Søndag kl. 13:33 Skrevet Søndag kl. 13:33 mslello, Reef89, K.F og 17 andre reagerte på dette 20
Fredrik 90 Skrevet Søndag kl. 20:19 Skrevet Søndag kl. 20:19 Var på Kjevik på fly og bilshow i dag 👍 Fikk "kjeft" av han som sto å dirigerte parkeringa der, han mente helt klart at det var stor synd å parkere denne på besøks parkeringen og ikke inne på utstillingen 😂 Men med en sta og egenrådig 3 åring på slep og ett lag med pollen over bilen så tenkte jeg det var best å stå utenfor denne gangen 😅 Dusy, Markus E30, RNJ og 10 andre reagerte på dette 13
Lars89 Skrevet Søndag kl. 20:28 Skrevet Søndag kl. 20:28 Jeg gadd ikke gå så langt så da ble det "ymse ræl" -avdelinga på meg. Bra opplegg! Dusy, Orjan, sveigis og 6 andre reagerte på dette 9
Dusy Skrevet Mandag kl. 13:05 Skrevet Mandag kl. 13:05 Videreutdanning i rus og avhengighetsproblematikk i boks! 🍻🥳 Straks ferie så da blir det litt tid med M3 og klargjøring av denne som bryllupsbil 😎 Marius2002, Ampera, Lars S og 14 andre reagerte på dette 16 1
Olaandref Skrevet Mandag kl. 13:18 Skrevet Mandag kl. 13:18 16 timer siden, Fredrik 90 skrev: Var på Kjevik på fly og bilshow i dag 👍 Fikk "kjeft" av han som sto å dirigerte parkeringa der, han mente helt klart at det var stor synd å parkere denne på besøks parkeringen og ikke inne på utstillingen 😂 Men med en sta og egenrådig 3 åring på slep og ett lag med pollen over bilen så tenkte jeg det var best å stå utenfor denne gangen 😅 Noe sier meg at 3 åringen slekter på far sin da Fredrik 😇
Skulebollen Skrevet Mandag kl. 14:04 Skrevet Mandag kl. 14:04 Burde vel stå trygt der🤔 KMT, eivi91, Dusy og 8 andre reagerte på dette 11
mcbanan Skrevet Mandag kl. 15:32 Skrevet Mandag kl. 15:32 1 time siden, Skulebollen skrev: Burde vel stå trygt der🤔 Der er du heldigvis i nærheiten av Kokstad Autosenter dersom bilen skulle ha funne på nye sprell til du er tilbake
Heik80 Skrevet Mandag kl. 19:16 Skrevet Mandag kl. 19:16 5 timer siden, Skulebollen skrev: Burde vel stå trygt der🤔 Ser da e ledig plass til meg på høyre sio di😅
Saltkjelen Skrevet Mandag kl. 20:41 Skrevet Mandag kl. 20:41 Snagg30, Andreas_R, Lars S og 23 andre reagerte på dette 25 1
Lars S Skrevet i går, 07:47 Skrevet i går, 07:47 Fint med sommer og sol kl 6:30 Ampera, Andreas_R, KMT og 23 andre reagerte på dette 25 1
Joaroe Skrevet i går, 12:06 Skrevet i går, 12:06 Liten tur ute med kameraet 😀 Ja det er en elbil, men den identifiserer seg som noe annet 😂 Eystein Ose, hemperen, Dusy og 21 andre reagerte på dette 24
Ampera Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Ut på tur, aldri sur! Saltkjelen, Lars S, Fahad og 22 andre reagerte på dette 25
eivi91 Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Håndvask etterfulgt av Gyeon Wetcoat 👌 K.F, ///M-ini95, Lars S og 14 andre reagerte på dette 17
Espen.st Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden 3 år med denne i igår, bilen jeg har hatt lengst. Blir bare bedre og bedre med årene. mcbanan, Lars89, mslello og 17 andre reagerte på dette 20
m-blå Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden StigJ, Dusy, Espen.st og 11 andre reagerte på dette 14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå