TorsteinAa Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden (endret) Bilvask etter kjøretur fra Oslo til flotte Dalsfjord som tok ett par timer lengre enn tenkt når en fant ei flaske Superclean. Det finnes sikkert flasker og merker med mer "magisk" innhold, men hjelpes så mange asfaltflekker dritt og lort jeg fikk bort med litt tid og ei boks Fatøl. Ikke ille utseende for en bil fra 2013. Godt fornøyd med at eneste ekstrautstyret jeg har montert er skvettlapper foran og bak. Det har nok stoppet mye stein og dritt gjennom åra. Etter sommeren blir det å ta frem dremel og slipe/pusse og ordne de få rustflekkene som begynner å komme. Var så fornøyd at jeg nesten vurderte å heve flagget. Endret 16 timer siden av TorsteinAa laffe, mr.pingu, sveigis og 2 andre reagerte på dette 5
papertiger Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden (endret) Noen dager gammelt nå, men ankom feriehuset i Danmark en liten stund etter en kort ferjetur på vestkysten Endret 15 timer siden av papertiger Marius2002, Ampera, Saltkjelen og 9 andre reagerte på dette 12
sveigis Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden 1 time siden, papertiger skrev: Noen dager gammelt nå, men ankom feriehuset i Danmark en liten stund etter en kort ferjetur på vestkysten Feriehus i Danmark vil jeg til neste år ,helst et stykke fra storby sånn at man må kjøre inn . Da har man større sjans for faktisk å sett litt kontra havne på første brune pub 😅 Kos deg Bjørn .
Slavearbeider'n Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden God sommer da! Dusy, ///FredriK.S, ///M-ini95 og 19 andre reagerte på dette 1 21
laffe Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden 5 timer siden, papertiger skrev: Regner med du visste Tesla'en hvem som er sjef på vei av ferja😉
Ampera Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden 2 timer siden, Slavearbeider'n skrev: God sommer da! Hva dukket opp nå? Hvor langt hjemmefra var du.
RF91 Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden 3 timer siden, Slavearbeider'n skrev: God sommer da! Eit sikkert sommartegn Daniel., Slavearbeider'n, Markus E30 og 2 andre reagerte på dette 5
///FredriK.S Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden (endret) Luftetur i finværet. Sitter med tanken om å muligens annonsere ut bilen 😕 Det sitter langt inne, men det frister alltid med å prøve noe annet (BMW naturligvis)😆 Endret 5 timer siden av ///FredriK.S sveigis, laffe, Ampera og 5 andre reagerte på dette 7 1
Eystein Ose Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden 10 timer siden, TorsteinAa skrev: Bilvask etter kjøretur fra Oslo til flotte Dalsfjord som tok ett par timer lengre enn tenkt når en fant ei flaske Superclean. Hva gjør du i Dalsfjord? På min del av landet det! Ankomst Vita Sandar🇸🇪 Ampera, Marius2002 og M-jakob reagerte på dette 3
hanssae Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Han trodde sikkert at jeg trengte påfyll 😎😅 Marius2002 og Ampera reagerte på dette 1 1
Slavearbeider'n Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 6 timer siden, Ampera skrev: Hva dukket opp nå? Hvor langt hjemmefra var du. Motoren døde inn mott rundkjøringa. Får hosta den i gang, men så fort jeg gir gass dør den igjen. Var i Drøbak, så ble en god bussreise hjem inn til Oslo😅 Det skal forsikringa til Amcar ha. Man får faktisk bilen transport hjem så lenge det er ett entusiastkjøretøy. Det beste hadde vært om den ble stjælt mens den sto langs veien så jeg ble kvitt den. Men bilberger’n ringte nå og sa dem kom med bilen….🙈 Ampera reagerte på dette 1
skoglund Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 48 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Motoren døde inn mott rundkjøringa. Får hosta den i gang, men så fort jeg gir gass dør den igjen. Var i Drøbak, så ble en god bussreise hjem inn til Oslo😅 Det skal forsikringa til Amcar ha. Man får faktisk bilen transport hjem så lenge det er ett entusiastkjøretøy. Det beste hadde vært om den ble stjælt mens den sto langs veien så jeg ble kvitt den. Men bilberger’n ringte nå og sa dem kom med bilen….🙈 Den har altså yt motstand for deg , det skal den faen mæ ha. kjedelig at det ikke vill gis seg, dette er bilen man selger og neste mann får det problemfritt i en god stund fremover. 🙈
Espen.st Skrevet 53 minutter siden Skrevet 53 minutter siden 120.000km nå, 75.000 i mitt eie over 3 år 🤌🏻 Ampera, Snagg30, teerex og 3 andre reagerte på dette 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå