Robkill Skrevet Onsdag kl. 16:12 Skrevet Onsdag kl. 16:12 Revnet et forhjul over en grusveg på fjellet, og venter på nye dekk! Godt at det ikke er langt til soveplass 😝😅 Dusy, Reef89, sveigis og 18 andre reagerte på dette 21
papertiger Skrevet Onsdag kl. 21:11 Skrevet Onsdag kl. 21:11 Etterlengtet ettermiddagsvask av i3 i dag og vinterhjul i går Marius2002, eivi91, Stawky og 8 andre reagerte på dette 11
Walkabout Skrevet Onsdag kl. 22:11 Skrevet Onsdag kl. 22:11 @Robkill på akkurat den plassen var jeg jaggu sjøl for tre år siden. Saltkjelen, papertiger, Reef89 og 6 andre reagerte på dette 9
mr.pingu Skrevet i går, 07:43 Skrevet i går, 07:43 15 hours ago, Robkill said: Revnet et forhjul over en grusveg på fjellet, og venter på nye dekk! Godt at det ikke er langt til soveplass 😝😅 Hvilken taktelt her du? Ser helt super ut med det store forteltet. Ikke minst er bilen helt rått og Robkill reagerte på dette 1
OddErik_E34 Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden E34 til jobb i dag mildt sagt, veldig OK! eivi91, Ingvaldsen, m-blå og 17 andre reagerte på dette 20
Robkill Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden @Walkabout Lyste vel photoshoot av plassen tenker jeg! 😄 @mr.pingu Det er Moby Mountain Peak XL. Veldig fornøyd med forteltet når det regner 🙂 Tar ikke stor plass om man dropper å sette det opp heller
*MrB* Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Inne til hjulstilling og litt forefallende. Vi kan slå fast at sylinderindeksen hos Bilia økte dramatisk da jeg parkerte. Lars S, Marius2002, BMWE39turbo og 9 andre reagerte på dette 11 1
Ampera Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Fungerer! m-blå, eivi91, papertiger og 2 andre reagerte på dette 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå