Robkill Skrevet August 12 Skrevet August 12 Revnet et forhjul over en grusveg på fjellet, og venter på nye dekk! Godt at det ikke er langt til soveplass 😝😅 laffe, Walkabout, Snagg30 og 20 andre reagerte på dette 23
papertiger Skrevet August 12 Skrevet August 12 Etterlengtet ettermiddagsvask av i3 i dag og vinterhjul i går Walkabout, Orjan, laffe og 11 andre reagerte på dette 14
Walkabout Skrevet August 12 Skrevet August 12 @Robkill på akkurat den plassen var jeg jaggu sjøl for tre år siden. Saltkjelen, Stawky, papertiger og 9 andre reagerte på dette 12
mr.pingu Skrevet August 13 Skrevet August 13 15 hours ago, Robkill said: Revnet et forhjul over en grusveg på fjellet, og venter på nye dekk! Godt at det ikke er langt til soveplass 😝😅 Hvilken taktelt her du? Ser helt super ut med det store forteltet. Ikke minst er bilen helt rått og Robkill reagerte på dette 1
OddErik_E34 Skrevet August 13 Skrevet August 13 E34 til jobb i dag mildt sagt, veldig OK! Lars S, RF91, GtiGtr og 24 andre reagerte på dette 26 1
Robkill Skrevet August 13 Skrevet August 13 @Walkabout Lyste vel photoshoot av plassen tenker jeg! 😄 @mr.pingu Det er Moby Mountain Peak XL. Veldig fornøyd med forteltet når det regner 🙂 Tar ikke stor plass om man dropper å sette det opp heller mr.pingu reagerte på dette 1
*MrB* Skrevet August 13 Skrevet August 13 Inne til hjulstilling og litt forefallende. Vi kan slå fast at sylinderindeksen hos Bilia økte dramatisk da jeg parkerte. Orjan, Dusy, Heik80 og 19 andre reagerte på dette 18 1 3
Ampera Skrevet August 14 Skrevet August 14 Fungerer! papertiger, StigJ, mr.pingu og 19 andre reagerte på dette 22
Dusy Skrevet August 14 Skrevet August 14 Det ble veldig fint med en liten dropp @Ampera! sveigis og Ampera reagerte på dette 2
Kjennern Skrevet August 14 Skrevet August 14 Fikk igjen bilen fra spa behandling idag og den ser jo nesten ny ut selv om den snart er 4 år 😛. Fikk lagt på Kamikaze Miyabi 2.0 + ISM 3.0 hos https://www.mrdetailing.net/ 😎 Dusy, Marius2002, Walkabout og 17 andre reagerte på dette 20
mr.pingu Skrevet August 14 Skrevet August 14 Pingu sier seg fornøyd med utsikten og StigJ, ///M-ini95, Dusy og 11 andre reagerte på dette 14
Stawky Skrevet August 15 Skrevet August 15 (endret) Litt vemodig var det jo, men nå er den solgt 🫣 Endret August 15 av Stawky Ampera, Olaandref, papertiger og 8 andre reagerte på dette 11
RNJ Skrevet August 15 Skrevet August 15 On 8/14/2026 at 5:36 PM, Kjennern said: Fikk igjen bilen fra spa behandling idag og den ser jo nesten ny ut selv om den snart er 4 år 😛. Fikk lagt på Kamikaze Miyabi 2.0 + ISM 3.0 hos https://www.mrdetailing.net/ 😎 Fantastisk flott! Angrer veldig på at jeg kjøpte blå og ikke grønn i4! Anbefaler du M&R Detailing? Jeg vurderer en spa-dag for 7-serien.
Dusy Skrevet August 15 Skrevet August 15 Ble et lite flyttelass med henger i dag teerex, papertiger, BMWE39turbo og 8 andre reagerte på dette 10 1
Kjennern Skrevet August 15 Skrevet August 15 5 timer siden, RNJ skrev: Fantastisk flott! Angrer veldig på at jeg kjøpte blå og ikke grønn i4! Anbefaler du M&R Detailing? Jeg vurderer en spa-dag for 7-serien. Ja, kan absolutt anbefale Robin 😁 RNJ reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå