Fredrik 90 Skrevet Mandag kl. 17:48 Skrevet Mandag kl. 17:48 23 timer siden, ehaugsnes skrev: Hva kosta ei natt der? Er vel utenom sesong og nå. Spennende😃 Kosta 2700,- per natt, verd hver kr 👍
eivi91 Skrevet Mandag kl. 19:55 Skrevet Mandag kl. 19:55 Det var igjen på tide med en berøringsvask. 😊 Liker godt denne QDen her, anbefales: Saltkjelen, BimmerFan!, JMossige og 10 andre reagerte på dette 13
*MrB* Skrevet i går, 06:58 Skrevet i går, 06:58 Morgenstund ehaugsnes, papertiger, N.E.W. og 22 andre reagerte på dette 25
Fredrik 90 Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Bilde tatt 00:05 så det kvalifiserer til dagens bilde akkurat 😅 Tilbake etter nok en 3500 km rundtur i Tyskland, den tredje så langt med denne bilen. Ikke ett eneste feilslag, ikke en dråpe olje eller kjøleveske er konsumert 👍 Og denne gangen har jeg piska den hardt, hatt lite trafikk så har ligget mye i 180-220 km/t. Stadige drag opp til 250 km/t og ett par ganger til over 270 km/t. Alpina og BMW bygget ett mesterverk av en bil som kan prestere slik selv når den nærmer seg 30 år. Bensinbudsjettet tør jeg ikke tenke på, men når man passerer 160 km/t og V8eren virkelig begynner å synge igjennom det rustfrie eksosanlegget så er alle kostnader glemt 😀 eivi91, Fahad, gnilb og 24 andre reagerte på dette 27
m-blå Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Daniel., *MrB*, Ampera og 20 andre reagerte på dette 23
liffi Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Siste vask av ix1 til Kona å liten vask av 525’n Marius2002, eivi91, papertiger og 8 andre reagerte på dette 11
Henrik K Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Dusy, Stawky, BimmerFan! og 13 andre reagerte på dette 16
Eystein Ose Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Sesongens siste bilde før lagringshjula kom på Dusy, fupsaker, teerex og 8 andre reagerte på dette 11
Ingvaldsen Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Frosten sniker seg innpå og livets bil gjør det den kan beste, trekke henger Ampera, eivi91, fupsaker og 6 andre reagerte på dette 8 1
teerex Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden 3 timer siden, Eystein Ose skrev: Sesongens siste bilde før lagringshjula kom på Jeg kjøpte nettopp ei sånn hjulrulle fra Amazon. Det med lagringshjul var ikke så dumt. Har jo helt nye hjul på min -86 Audi 100 Avant. Best å ta dem inn i vinter kanskje.
Eystein Ose Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden @teerex Hjulstativet har jeg faktisk laget selv, men sterkt inspirert av Poka Wheelstand. Dekk tåler fint å stå på bilen over vinteren om man pumper litt ekstra luft i de. Men jeg liker å ta en skikkelig shine på de etter en lang sesong. Er ikke direkte fæl på lagringshjula heller: Marius2002, papertiger, Saltkjelen og 1 annen reagerte på dette 4
Olaandref Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Har hatt en storsjau på tunet siste dagene, her såg virkelig ikke ut etter all gravingen i vår, men nå har jeg fått ryddet opp og tatt opp foran garasjen, lagt pukk, duk og singel, og nå parkert bilen her til jeg kommer hjem. Da skal E34 ut og settes bort, og E46 skal inn for vinteren, har en del arbeid på den frem mot neste sesong, så da er det greit å ha den tilgjengelig. Drar offshore igjen i dag, etter 4 år på land, kjenner jeg ser veldig frem til å få tilbake fritiden, overskuddet og mer tid til meg selv og mitt, uten at det går på bekostning av familie og hus/hage. fupsaker, papertiger, Eystein Ose og 1 annen reagerte på dette 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå