tennbrikket Skrevet Oktober 18, 2020 Share Skrevet Oktober 18, 2020 3 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Altså man sitter heller på huk eller krummer nakken når man har slikt tilgjengelig, takhøyde er ikke så farlig da. Langt bedre enn å styre med støttebukker. Hadde gitt høyrehånda mi for noe slikt om jeg hadde hatt plass Det er meget behagelig. Syns det er litt skremmende å se hvor lite jeg velger å skru når jeg se hva mange her inne får til ute på gårdsplassen. En fordel med å bo på bygda er tilgjengelighet på plass. Det blir nok å investere i en bukk når jeg får en egen plass. Får bare håpe det dukker opp noe brukbart snart 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Oktober 19, 2020 Share Skrevet Oktober 19, 2020 På 17.10.2020 den 13.42, Tony Soprano skrev: Er det lang leveringstid på ny i3/S ? Kona sin '21-modell i3 ble bestilt i starten av september og har forventet levering i slutten av denne måneden. Eventuelt første uken i november. Da en Fully charged. Marius2002, Tony Soprano og Saltkjelen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Oktober 19, 2020 Share Skrevet Oktober 19, 2020 Årets siste lek med Gamla før vinterlagring. Fotograf: Roy Nilsen liffi, KKME30, Marius2002 og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim. Skrevet Oktober 19, 2020 Share Skrevet Oktober 19, 2020 liffi, N.E.W., karolinef og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddM/// Skrevet Oktober 20, 2020 Share Skrevet Oktober 20, 2020 På oppdagelsesferd med 6’ern i Nord-Trøndelag💁🏼♂️ Marius2002 og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 22, 2020 Share Skrevet Oktober 22, 2020 Var ute å lufta V8ern, vi kaller bilen bare for V8ern her i heimen nå. Det blir sånn når man plutselig har tre 5-serier i bilparken. Da blir det Originalwagen (E34), femførren (G30) og V8ern (E60) 😂😅 Ja jeg skal få på Norske skilter, visning er bestilt. Liker ikke at folk kan ta meg for å være svensk, det er jo flaut 😅 hemperen, fupsaker, HenrikSolberg og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Oktober 22, 2020 Share Skrevet Oktober 22, 2020 Prøve dette litt også da 👹 god plass til barnevogna samt man rekker å få kinamaten varm hjem ! Alt annet i parken er snegler i forhold til konebilen nå! 😂 ///M-ini95, papertiger, Mathiseen og 14 andre reagerte på dette 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Oktober 22, 2020 Share Skrevet Oktober 22, 2020 Gjerne noen flere bilder og info på denne @liffi Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Oktober 23, 2020 Share Skrevet Oktober 23, 2020 6 timer siden, Peak skrev: Gjerne noen flere bilder og info på denne @liffi Gått 140k 1 eiers bil I Tyskland før jeg fikk den, å virker meget vellholdt artig respons på såpass ting å stor bil så man blir litt satt ut. Walkabout, Tony Soprano, BimmerFan! og 15 andre reagerte på dette 18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Oktober 23, 2020 Share Skrevet Oktober 23, 2020 10minutters hjulskift i orkanger før jeg kunne gå på fri🤠 Saltkjelen, Marius2002, Ampera og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 23, 2020 Share Skrevet Oktober 23, 2020 15 timer siden, liffi skrev: Gått 140k 1 eiers bil I Tyskland før jeg fikk den, å virker meget vellholdt artig respons på såpass ting å stor bil så man blir litt satt ut. Heftig! Ser du liker og bytte bil ofte, er ikke redd du brenner inne med noe slikt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Oktober 23, 2020 Share Skrevet Oktober 23, 2020 2 timer siden, Skulebollen skrev: Heftig! Ser du liker og bytte bil ofte, er ikke redd du brenner inne med noe slikt da? Ja, blitt litt bytte i år. Er en liten hobby nei trenger jo bruksbil / konebil så får jo bruk for den uansett, men denne havner på nett 80-120k billigere en de på finn. Vil nå si denne fargekomboen er noe finere også så antar den går men man veit jo aldri. Har en 2009 E61 som backup bil, men dama er blitt bortskjemt med Ymse finere modeller så den er ikke så stas og kjøre har jeg skjønt. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Oktober 23, 2020 Share Skrevet Oktober 23, 2020 Vask av bruksbilen (bastarden, med kun m-sideskjørt) og muligens årets siste tur med gamlo. papertiger, Dusy, Snagg30 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Oktober 23, 2020 Share Skrevet Oktober 23, 2020 Måtte innom polet og kjøpe rødvin i dag, men ble stående og glane på min egen bil nede i P-huset... papertiger, Marius2002 og liffi reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet Oktober 23, 2020 Share Skrevet Oktober 23, 2020 Kan jeg godt forstå. Rakk du polet, før de stengte dørene for dagen? Werther reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå