The Quark Skrevet Desember 1, 2021 Share Skrevet Desember 1, 2021 Sommerbil (E93) i vinterland. Trengte sårt en vask etter noen mil på motorvei. KKME30, mslello, Sjakalen og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 2, 2021 Share Skrevet Desember 2, 2021 Mørkt når en drar på jobb og mørkt når en skal hjem. 🤷🏼♂️ Pekka, Reef89, Snagg30 og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Desember 2, 2021 Share Skrevet Desember 2, 2021 🥰 fupsaker, mslello, tennbrikket og 14 andre reagerte på dette 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Desember 2, 2021 Share Skrevet Desember 2, 2021 Drømmeforhold mtp bileie om dagen🥰 tennbrikket, fupsaker, BimmerFan! og 15 andre reagerte på dette 18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Desember 2, 2021 Share Skrevet Desember 2, 2021 Sjakalen, Saltkjelen, BimmerFan! og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 2, 2021 Share Skrevet Desember 2, 2021 Da var gjengen samlet 👍 E34 på vinterlagring på tvers innerst og bruksbilene ytterst 😎 fupsaker, Skulebollen, Snagg30 og 17 andre reagerte på dette 20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 2, 2021 Share Skrevet Desember 2, 2021 @Fredrik 90 Fascinerende at du har fått plass til det! Størrelse på garasjen? Endelig snø istedenfor salt på veiene ( sikkert maks 2 dager 🙄 ) Så da fikk man kjørt 7er 4 mil til nærmeste vaskehall og vasket i 8- Deretter hjem til tørk under varmepumpa😁 Ikke tilhenger av å sette vinter/bruksbiler som blir utsatt for salt i oppvarmet garasje, men godt og ha muligheten ved slike tilfeller Saltkjelen, Pekka, mslello og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 3, 2021 Share Skrevet Desember 3, 2021 12 timer siden, Skulebollen skrev: @Fredrik 90 Fascinerende at du har fått plass til det! Størrelse på garasjen? Ja jeg ble faktisk litt overrasket selv at jeg fikk plass, kan til og med gå greit rundt bilene Garasjen er 6,20 bred og 8 meter dyp...ca 49 m2 med andre ord. Men E34 er ikke en stor bil så den fikk greit plass på tvers innerst der. sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 3, 2021 Share Skrevet Desember 3, 2021 1 time siden, Fredrik 90 skrev: Ja jeg ble faktisk litt overrasket selv at jeg fikk plass, kan til og med gå greit rundt bilene Garasjen er 6,20 bred og 8 meter dyp...ca 49 m2 med andre ord. Men E34 er ikke en stor bil så den fikk greit plass på tvers innerst der. Genial løsning dette Fredrik 👍👍 Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Desember 3, 2021 Share Skrevet Desember 3, 2021 @Fredrik 90 bruker du hjuldolly? Hvilke i så fall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Desember 3, 2021 Share Skrevet Desember 3, 2021 Dette må være årets julegave! Ren bil, pent vær, snøsåle med fastsand og mange minus… kan det bli bedre i vinterhalvåret?🥰 papertiger, Pekka, Tony Soprano og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Desember 3, 2021 Share Skrevet Desember 3, 2021 Enten så er jeg veldig god på photoshop eller så har det funnet seg vintergummi på sommerfelgene 🤷♂️ mslello, Saltkjelen, Ampera og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 3, 2021 Share Skrevet Desember 3, 2021 51 minutter siden, ahj skrev: Enten så er jeg veldig god på photoshop eller så har det funnet seg vintergummi på sommerfelgene 🤷♂️ Photoshop! Marius2002, ahj og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Desember 3, 2021 Share Skrevet Desember 3, 2021 Alltids ålreit å møte helgen med ren bil 😍 mslello, Pekka, papertiger og 12 andre reagerte på dette 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Desember 3, 2021 Share Skrevet Desember 3, 2021 Endelig ferdig på lakk ✌🏻 mslello, BimmerFan!, Marius2002 og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå