Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

31 minutes ago, Walkabout said:

Lekker er den også! Gjør så utrolig mye de små M340i/340d-detaljene som settes på, sammen med felgene så klart :) 

Agree, det var virkelig en bil jeg fikk sansen for. Bare synd den går så lett opp i lappen-hastigheter i Norge, vanskelig å holde seg under 150 jo. Kan ikke huske 420d’en var så livlig på autobahn 😅. Og lyden. Etter å ha testet raketten i4 M50 her forrige uke var dette morsommere. 

Endret av papertiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i 340i detaljene. Har veldig lyst på den grillen på min. 

 

For anledningen har jeg byttet G20en med en F34. 

IMG_20220315_184359.thumb.jpg.924b9a375ed39722c0f63597d600ab46.jpg

Vel, dette er min far sin. Den skal sminkes og beskyttes. Så får han ratte litt G20 i mens jeg ratter F39. Fruen er på jobb. Der har de ikke lov å kjøre bil 🤪

IMG_20220315_194035.thumb.jpg.cdc4245b00bdf639e0578bfbac3fcdf4.jpg

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, papertiger skrev:

Agree, det var virkelig en bil jeg fikk sansen for. Bare synd den går så lett opp i lappen-hastigheter i Norge, vanskelig å holde seg under 150 jo. Kan ikke huske 420d’en var så livlig på autobahn 😅. Og lyden. Etter å ha testet raketten i4 M50 her forrige uke var dette morsommere. 

Det der er en fantastisk bil, kunne veldig godt tenkt meg en sånn neste gang 😀 Går utrolig godt og forbruket er forbausende bra for en tre liters bensinmotor. En i4 M50 går bedre men M340i går ikke veldig mye dårligere…og den har lyd…herlig lyd 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...