papertiger Skrevet Mars 15, 2022 Share Skrevet Mars 15, 2022 (endret) 31 minutes ago, Walkabout said: Lekker er den også! Gjør så utrolig mye de små M340i/340d-detaljene som settes på, sammen med felgene så klart Agree, det var virkelig en bil jeg fikk sansen for. Bare synd den går så lett opp i lappen-hastigheter i Norge, vanskelig å holde seg under 150 jo. Kan ikke huske 420d’en var så livlig på autobahn 😅. Og lyden. Etter å ha testet raketten i4 M50 her forrige uke var dette morsommere. Endret Mars 15, 2022 av papertiger Marius2002, Walkabout, mslello og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 15, 2022 Share Skrevet Mars 15, 2022 (endret) Helt enig i 340i detaljene. Har veldig lyst på den grillen på min. For anledningen har jeg byttet G20en med en F34. Vel, dette er min far sin. Den skal sminkes og beskyttes. Så får han ratte litt G20 i mens jeg ratter F39. Fruen er på jobb. Der har de ikke lov å kjøre bil 🤪 Endret Mars 15, 2022 av StigJ ahj, mslello, sveigis og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 15, 2022 Share Skrevet Mars 15, 2022 (endret) 37 minutter siden, StigJ skrev: Jeg klarer å quote meg selv jeg 🤪 Endret Mars 15, 2022 av StigJ Pekka reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 15, 2022 Share Skrevet Mars 15, 2022 Jeg vil også bidra med ikke-min-bil-bilde fra i dag. Nevøen min (ikke han som er avbildet altså) sitt nyeste innkjøp. Har alltid hatt inntrykk av at 23i er noe slapp, men ble veldig positivt overrasket. mslello, papertiger, Marius2002 og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 15, 2022 Share Skrevet Mars 15, 2022 3 timer siden, papertiger skrev: Agree, det var virkelig en bil jeg fikk sansen for. Bare synd den går så lett opp i lappen-hastigheter i Norge, vanskelig å holde seg under 150 jo. Kan ikke huske 420d’en var så livlig på autobahn 😅. Og lyden. Etter å ha testet raketten i4 M50 her forrige uke var dette morsommere. Det der er en fantastisk bil, kunne veldig godt tenkt meg en sånn neste gang 😀 Går utrolig godt og forbruket er forbausende bra for en tre liters bensinmotor. En i4 M50 går bedre men M340i går ikke veldig mye dårligere…og den har lyd…herlig lyd 😀 Pekka, papertiger og Walkabout reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 16, 2022 Share Skrevet Mars 16, 2022 Hadde vært billigere bestilt container… 😂💸 Pekka, And-reas, ahj og 7 andre reagerte på dette 3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mars 16, 2022 Share Skrevet Mars 16, 2022 Følger opp med hengerbilde her også. Kanskje ikke like høyt forbruk, men kjennes godt å faktisk ha behov for å bruke det hengerfestet jeg betalte 2000 euro for å ettermontere i 2013 BrokeBoi, And-reas, mslello og 13 andre reagerte på dette 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 16, 2022 Share Skrevet Mars 16, 2022 Hengerfeste er et must ⚠️ Walkabout, Marius2002, Pekka og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 17, 2022 Share Skrevet Mars 17, 2022 Første håndvask siden … før vinteren 👀 rens å vask inni så er den klar til harryhandel med @danskiii& Co på lørdag ahj, Marius2002, StigJ og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Mars 17, 2022 Share Skrevet Mars 17, 2022 13 minutter siden, liffi skrev: Første håndvask siden … før vinteren 👀 rens å vask inni så er den klar til harryhandel med @danskiii& Co på lørdag Vi har ikke sett snø i Moss på lenge, du bor ikke SÅ langt unna meg. 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 17, 2022 Share Skrevet Mars 17, 2022 Minimalt her å! Men på mellomveien her hvor det ikke skinner så mye sol er det litt utenfor veien ikke noe i hagen eller rundt om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mars 17, 2022 Share Skrevet Mars 17, 2022 Måtte se ut av vinduet, her gjør vinteren en comeback: Maiken Benedicte, Ampera, Marius2002 og 4 andre reagerte på dette 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 17, 2022 Share Skrevet Mars 17, 2022 På 15.3.2022 den 16.21, HenrikSolberg skrev: Mye jobb å bli kvitt viskeren? Nei det var veldig lett jobb, ligger video av det på youtube, bare søk på wiperdelete Bmw E91 HenrikSolberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mars 19, 2022 Share Skrevet Mars 19, 2022 Back for good håper jeg. Første testtur etter montering av nytt spjeld og pedal, null issues. Bare tut og kjør nå Walkabout, HenrikSolberg, papertiger og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Mars 19, 2022 Share Skrevet Mars 19, 2022 lagunilla, HenrikSolberg, mslello og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå