liffi Skrevet Juni 13, 2022 Share Skrevet Juni 13, 2022 Står godt der. Best å gå litt lenger så man slipper trengsel 😂 Knekten, papertiger, Fredrik 90 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 13, 2022 Share Skrevet Juni 13, 2022 Party like it’s 1999 😎 papertiger, liffi, Orjan og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 13, 2022 Share Skrevet Juni 13, 2022 På tide med litt F11 i feeden her også nå laffe, sveigis, ///M-ini95 og 13 andre reagerte på dette 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 14, 2022 Share Skrevet Juni 14, 2022 Lite snik bilde fra opplaget i Moss.. ja Båten er fremdeles på land 😂🚤 Knekten, KKME30, Tony Soprano og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 15, 2022 Share Skrevet Juni 15, 2022 Skulle hjelpe ei kollega å fylle på olje i dag. Usikker på om dette er motorrommet på en BMW F20 eller en potetåker? Hpi, sveigis, fupsaker og 13 andre reagerte på dette 6 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juni 15, 2022 Share Skrevet Juni 15, 2022 Telemarkstur: liffi, Orjan, BimmerFan! og 12 andre reagerte på dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet Juni 15, 2022 Share Skrevet Juni 15, 2022 2 timer siden, Walkabout skrev: Skulle hjelpe ei kollega å fylle på olje i dag. Usikker på om dette er motorrommet på en BMW F20 eller en potetåker? Skrekk og gru, det er nok mange slike i norges land:( det er bare å håpa at man ikke blir eier av slik bil. Rart hva proff bilpleie kan kamuflere av dårlig bilhold fra tidligere eier:) Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juni 15, 2022 Share Skrevet Juni 15, 2022 38 minutes ago, skoglund said: Skrekk og gru, det er nok mange slike i norges land:( det er bare å håpa at man ikke blir eier av slik bil. Rart hva proff bilpleie kan kamuflere av dårlig bilhold fra tidligere eier:) Det er mange som ikke tør å ta motorvask i frykt for å ødelegge noe. Meg inkludert, for snaue 10 år siden når vi hentet ut F20’en ny. Uten at det er noen unnskyldning for å la det se slik ut. Har lært siden den gang. Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juni 15, 2022 Share Skrevet Juni 15, 2022 Blåbær i solnedgang Daniel., Tony Soprano, Kvasi og 16 andre reagerte på dette 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Juni 16, 2022 Share Skrevet Juni 16, 2022 18 timer siden, Walkabout skrev: Skulle hjelpe ei kollega å fylle på olje i dag. Usikker på om dette er motorrommet på en BMW F20 eller en potetåker? Wow, er dette vanlig veistøv eller går den på mye grusveier eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Juni 16, 2022 Share Skrevet Juni 16, 2022 Ny coatet blåbær 🫐 StigJ, Marius2002, Reef89 og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juni 16, 2022 Share Skrevet Juni 16, 2022 Kanskje personen som kjører F20en med det motorrommet over hører mye på Darude - Sandstorm? 🤪 Walkabout, Daniel., HenrikSolberg og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Juni 16, 2022 Share Skrevet Juni 16, 2022 18 timer siden, papertiger skrev: Det er mange som ikke tør å ta motorvask i frykt for å ødelegge noe. Meg inkludert, for snaue 10 år siden når vi hentet ut F20’en ny. Uten at det er noen unnskyldning for å la det se slik ut. Har lært siden den gang. Har selv vært bort i trøbbel etter å ha tatt motorvask, noen år siden nå, men hadde et par Audi som ikke var helt fornøyd med fukt. Hadde vel og et tilfelle med E91 jeg hadde og, der lysene plutselig fikk litt alternativ virkning en stund etter på. Så jeg dekker til det jeg er redd for når jeg vasker. papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sdhild99 Skrevet Juni 16, 2022 Share Skrevet Juni 16, 2022 Sunny side up liffi, Walkabout, Marius2002 og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juni 16, 2022 Share Skrevet Juni 16, 2022 4 hours ago, Olaandref said: Har selv vært bort i trøbbel etter å ha tatt motorvask, noen år siden nå, men hadde et par Audi som ikke var helt fornøyd med fukt. Hadde vel og et tilfelle med E91 jeg hadde og, der lysene plutselig fikk litt alternativ virkning en stund etter på. Så jeg dekker til det jeg er redd for når jeg vasker. Haha, det var jo betryggende for meg som har tenkt å vaske i min E91 😄 Trikset er nok å bruke HT-spyler på avstand. Det blir ikke så mye vann brukt, men det har mer effekt enn hageslangen pga mer trykk. Deretter en lengre kjøretur for å tørke, samt parkere med panser oppe i garasjen over natta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå