Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, Fredrik 90 skrev:

Hurtiglading 👍😅 

49245446-92E5-4954-828C-70C3CC6601D4.thumb.jpeg.ce64bee61520b4867a05e85f5b90e18c.jpeg

Det er ingen som El biler som slår deg på tiden du bruker på å få full rekkevidde:) og den er vell ikke så verst på diesel børsa heller:) jeg har sagt at jeg kan konverter når jeg får samme rekkevidde på samme tid ,og på like mange plasser som man kan fylle bensin og diesel..(blir veldig lenge til vi er der)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, skoglund skrev:

Det er ingen som El biler som slår deg på tiden du bruker på å få full rekkevidde:) og den er vell ikke så verst på diesel børsa heller:) jeg har sagt at jeg kan konverter når jeg får samme rekkevidde på samme tid ,og på like mange plasser som man kan fylle bensin og diesel..(blir veldig lenge til vi er der)

Tenk deg en elbil som lader 1000 km på 4 minutter, på ladere som aldri er ute av drift eller har kø. Derimot er laderne ganske dyre å lade på, men for så enkel og hurtig lading er folk villige til å betale. En elbil hvor ute temp og kjørestil stort sett påvirker rekkevidden med kun 10%. En elbil som går 0-100 på under 5 sek, og som koster under 1 mill å kjøpe. Den elbilen hadde folk gått mann av huse for å kjøpe, bare så synd den elbilen i realiteten er en dieselbil 😅 Men om det blir i5 så skal det blir morsomt å gi elbil en sjanse. Beholder selvsagt dieselfemmer uansett, verdens beste "elbil" 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, E.C. skrev:

Haha  aldri ute av drift eller har kø. Sist YX dumpa prisen i november: 

20221104_162409.thumb.jpg.fda2bd5181406d7d44acc884ef58ef22.jpg

Skal love deg at det var både kø og folk som gikk i apemodus for å spare noen grunker.

Det er jo fritt valg, skal noe til at jeg er tom samtidig som de har droppet prisen, i alle fall så tom at jeg må tanke der og da. Jeg står ikke i kø for at prisen har droppet med 2 kroner for å si det sånn:) fyller vist det er bare svippe innom ja ,men er ikke glad i kø uansett hva jeg gjør:) derfor vi bor ute i gokk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, E.C. skrev:

Haha  aldri ute av drift eller har kø. Sist YX dumpa prisen i november:

Skal love deg at det var både kø og folk som gikk i apemodus for å spare noen grunker.

Går fort den køen der da nå hver fylling tar 4 minutter…😅 Er litt verre når du må vente i en halvtime for å lade i en halvtime. Noe som er en realitet på de store utfartsdagene langs populære ruter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...