StigJ Skrevet Januar 14, 2023 Share Skrevet Januar 14, 2023 Neida er ikke det 🤪 Marius2002, fupsaker, papertiger og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 14, 2023 Share Skrevet Januar 14, 2023 Hurtiglading 👍😅 hanssae, Marius2002, Reef89 og 6 andre reagerte på dette 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKME30 Skrevet Januar 14, 2023 Share Skrevet Januar 14, 2023 Fikk en god vask og litt kjapp shine igår før en stavanger tur idag tidelig👍 M-jakob, BimmerFan!, Peak og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet Januar 14, 2023 Share Skrevet Januar 14, 2023 1 time siden, Fredrik 90 skrev: Hurtiglading 👍😅 Det er ingen som El biler som slår deg på tiden du bruker på å få full rekkevidde:) og den er vell ikke så verst på diesel børsa heller:) jeg har sagt at jeg kan konverter når jeg får samme rekkevidde på samme tid ,og på like mange plasser som man kan fylle bensin og diesel..(blir veldig lenge til vi er der) hanssae og Fredrik 90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 15, 2023 Share Skrevet Januar 15, 2023 12 timer siden, skoglund skrev: Det er ingen som El biler som slår deg på tiden du bruker på å få full rekkevidde:) og den er vell ikke så verst på diesel børsa heller:) jeg har sagt at jeg kan konverter når jeg får samme rekkevidde på samme tid ,og på like mange plasser som man kan fylle bensin og diesel..(blir veldig lenge til vi er der) Tenk deg en elbil som lader 1000 km på 4 minutter, på ladere som aldri er ute av drift eller har kø. Derimot er laderne ganske dyre å lade på, men for så enkel og hurtig lading er folk villige til å betale. En elbil hvor ute temp og kjørestil stort sett påvirker rekkevidden med kun 10%. En elbil som går 0-100 på under 5 sek, og som koster under 1 mill å kjøpe. Den elbilen hadde folk gått mann av huse for å kjøpe, bare så synd den elbilen i realiteten er en dieselbil 😅 Men om det blir i5 så skal det blir morsomt å gi elbil en sjanse. Beholder selvsagt dieselfemmer uansett, verdens beste "elbil" 😂 skoglund reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 15, 2023 Share Skrevet Januar 15, 2023 Haha aldri ute av drift eller har kø. Sist YX dumpa prisen i november: Skal love deg at det var både kø og folk som gikk i apemodus for å spare noen grunker. Marius2002, Skulebollen, Lars89 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Januar 15, 2023 Share Skrevet Januar 15, 2023 HakonLimseth, Walkabout, skoglund og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet Januar 15, 2023 Share Skrevet Januar 15, 2023 1 time siden, E.C. skrev: Haha aldri ute av drift eller har kø. Sist YX dumpa prisen i november: Skal love deg at det var både kø og folk som gikk i apemodus for å spare noen grunker. Det er jo fritt valg, skal noe til at jeg er tom samtidig som de har droppet prisen, i alle fall så tom at jeg må tanke der og da. Jeg står ikke i kø for at prisen har droppet med 2 kroner for å si det sånn:) fyller vist det er bare svippe innom ja ,men er ikke glad i kø uansett hva jeg gjør:) derfor vi bor ute i gokk:) sveigis, Ampera, hanssae og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 15, 2023 Share Skrevet Januar 15, 2023 2 timer siden, E.C. skrev: Haha aldri ute av drift eller har kø. Sist YX dumpa prisen i november: Skal love deg at det var både kø og folk som gikk i apemodus for å spare noen grunker. Går fort den køen der da nå hver fylling tar 4 minutter…😅 Er litt verre når du må vente i en halvtime for å lade i en halvtime. Noe som er en realitet på de store utfartsdagene langs populære ruter skoglund reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 15, 2023 Share Skrevet Januar 15, 2023 Jeg ser klart poenget, men da er det plutselig et fritt valg som han over meg sier. Jeg drar jo bare når det ikke er fullt på veien 🤷 Får slenge ut et bilde av bilen så vi ikke sporer av helt. ///M-ini95, Marius2002 og ahj reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars S Skrevet Januar 17, 2023 Share Skrevet Januar 17, 2023 Det snør det snør…. Bare i løpet av arbeidsdagen… nok snø nå ahj, Marius2002, papertiger og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Januar 18, 2023 Share Skrevet Januar 18, 2023 19 timer siden, Lars S skrev: Det snør det snør…. Bare i løpet av arbeidsdagen… nok snø nå Blir noen runder med forvarming for å tine all snøen der! 😅 Lars S reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HakonLimseth Skrevet Januar 19, 2023 Share Skrevet Januar 19, 2023 (endret) Endelig!! Første turen siden kjøp i Oktober Panseret var enda mer begredelig i dagslys, må virkelig få gjort noe med det... Endret Januar 19, 2023 av HakonLimseth fupsaker, Reef89, sveigis og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Januar 19, 2023 Share Skrevet Januar 19, 2023 ikke tatt i dag, men for 12år siden, hvor jeg tok Z3C'n til fjells - eneste vinteren den ble brukt. Veldig morsom på vinterføre. KKME30, papertiger, fupsaker og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKME30 Skrevet Januar 19, 2023 Share Skrevet Januar 19, 2023 Måtte grave frem e91'n idag😛 HakonLimseth, Reef89, ahj og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå