Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, papertiger skrev:

Første etappe unnagjort: Stavanger - Kristiansand. Sparte 20min med ny E39 med 110 sone fra Mandal til Krs, nydelig vei å dundre avgårde på med understellet i Comfort+! D7B77C71-9C2C-4FCF-8F08-B0AF04324EC2.thumb.jpeg.8e7dac610449df2632cfa949361d46f5.jpeg

Hææ, comfort + ? Har du koder inn noe alpinagreier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutes ago, Ingvaldsen said:

Hææ, comfort + ? Har du koder inn noe alpinagreier?

Neida. Vet ikke hva valgmulighetene er på M550d, men på vanlig 5er med EDC er det jo valg, fra ene enden til den andre: EcoPro, Comfort+, Comfort (standard ved oppstart), Sport og Sport+. Adaptive Drive legger jo enda et lag med komfort på. Comfort+ sammen med Adaptive Drive var litt for mykt på svingete vei på standardfjører, men med ACS fjører på er dette en superkombo på de fleste underlag. Usannsynlig komfortabelt, men lite/ingen krenging. Personlig ser jeg ikke det store behovet for Sport mode etter senk av bilen. 

Endret av papertiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle bare ut å fylle noe 98 oktan, men det ble en kveldstur på 10 mil også. Nydelig sommerkveld, folk er ute, du hører musikk i det fjerne og gradestokken viser 21 grader kl 22 😀 Nydelig å rulle litt i E39 da 👍

IMG_9740.thumb.jpeg.9ad4f5c420865373d46592b09f66e6ac.jpeg

IMG_9741.thumb.jpeg.e7a6d5e9c1fe18ac5f1f9258cc7673ee.jpeg

Det interiøret her er så klasse, er jo derfor man kjører disse omveiene…man vil bare bli værende her 😀 Drømme seg til den gang BMW virkelig var The Boss, dette er peak BMW i mine øyne 👍

IMG_9737.thumb.jpeg.babb1b18f313a302b11c2b3360bb3ca9.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, papertiger skrev:

Neida. Vet ikke hva valgmulighetene er på M550d, men på vanlig 5er med EDC er det jo valg, fra ene enden til den andre: EcoPro, Comfort+, Comfort (standard ved oppstart), Sport og Sport+. Adaptive Drive legger jo enda et lag med komfort på. Comfort+ sammen med Adaptive Drive var litt for mykt på svingete vei på standardfjører, men med ACS fjører på er dette en superkombo på de fleste underlag. Usannsynlig komfortabelt, men lite/ingen krenging. Personlig ser jeg ikke det store behovet for Sport mode etter senk av bilen. 

Hadde ikkje comfort+ på m550d, trodde det var unikt for alpina d/b5 og f01 med edc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Ingvaldsen skrev:

Hadde ikkje comfort+ på m550d, trodde det var unikt for alpina d/b5 og f01 med edc

Har det på G11en, gassrespons blir sirup og bilen duver merkbart mer, jeg syns det blir for mykt på telehiv og kjærrevegene vi har her omkring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...