Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

Så kom sommerhjulene av og vinterhjulene på, tok 3 (ja TRE) timer å vente i kø for å få skifta hjula... Noe som var rart fordi jeg aldri har ventet mer en 45 minutter før selv når jeg har vært helt bak. Men jaja. Jeg kunne ikke ombestemme meg heller siden det var tre rekker og jeg selvfølgelig var i den midterste haha.

 

14:55, rett før jeg ble henvist til den midterste rekka.

image.thumb.jpeg.cd475c7eef437965771760772335be36.jpeg

 

18:05

image.thumb.jpeg.d0a0942be01efaca0281f3ef04ac0a4f.jpeg

 

18:15

b58f64122dae9e728e394737f2b70fbb.jpg

 

 

Av hva jeg overhørte fra de i ytterste rekka så gikk det så tregt fordi en smarting hadde sneki i køen, parkert foran lift`n i den ytterste rekka og ikke kommet tilbake på flere timer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, MagnusAG99 skrev:

Så kom sommerhjulene av og vinterhjulene på, tok 3 (ja TRE) timer å vente i kø for å få skifta hjula... Noe som var rart fordi jeg aldri har ventet mer en 45 minutter før selv når jeg har vært helt bak. Men jaja. Jeg kunne ikke ombestemme meg heller siden det var tre rekker og jeg selvfølgelig var i den midterste haha.

 

14:55, rett før jeg ble henvist til den midterste rekka.

image.thumb.jpeg.cd475c7eef437965771760772335be36.jpeg

 

18:05

image.thumb.jpeg.d0a0942be01efaca0281f3ef04ac0a4f.jpeg

 

18:15

b58f64122dae9e728e394737f2b70fbb.jpg

 

 

Av hva jeg overhørte fra de i ytterste rekka så gikk det så tregt fordi en smarting hadde sneki i køen, parkert foran lift`n i den ytterste rekka og ikke kommet tilbake på flere timer...

Nekter du og legge om selv 😅? På 3 timer klarer man endel biler, selv med originaljekk og hjulkryss🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Skulebollen skrev:

Nekter du og legge om selv 😅? På 3 timer klarer man endel biler, selv med originaljekk og hjulkryss🤔

Jaja, men så er jeg allergisk mot "manual labor" som Jeremey Clarkson og hater hjulbolter haha. Så visste jeg heller ikke at det skulle ta sååååå lang tid, når bilen først kom oppi lufta tok det bare 5-6 minutter. Fikk sett på en del youtube videor mens jeg venta da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, m-blå skrev:

Nydelig F06 👌 Er det 20 eller 21» Alpina du har på?

Takk for det! 😊 Det er 21" med dekk dim for F01 7-serie. Mao. Så er rulleomkretsen litt større enn originalt for denne bilen, men jeg føler det ser bedre ut og fyller hjulbuene bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...