Fredrik 90 Skrevet Oktober 8 Share Skrevet Oktober 8 Åja, jeg tenkte siste reis bokstavelig talt jeg 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 8 Share Skrevet Oktober 8 50 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Åja, jeg tenkte siste reis bokstavelig talt jeg 😂 Den havner nok der, for makan til rust har jeg aldri sett før😂 Kan stappe en 2"4 opp i kanalen hele veien fra framhjul til bakhjul uten motstand. liffi og Stawky reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Oktober 10 Share Skrevet Oktober 10 🥶 Kolstad Jr., Orjan, Reef89 og 12 andre reagerte på dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Oktober 10 Share Skrevet Oktober 10 On 10/8/2024 at 6:52 AM, eivi91 said: Etter å bare hatt Ford og Subaru i en årrekke så ble det denne gangen BMW på meg. 😁 Min far har hatt BMW siden år 2000, og jeg har ingen tvil om at det er gode biler. Driver å vurderer campingvogn til neste sommer, så ønskte å få på plass en bedre trekkbil enn Subaru diesel'en jeg hadde med tungt giret manuell kasse. Jeg overtalte en kollega av meg til å selge meg X5en hans som han har eid siden 2015. Bilen er påkostet og virker veldig solid. Det er en 2009 X5 E70 M-Sport med M57 235 hk og 3500 kg hengervekt. 🙂 Velkommen i BMW-familien med lekker X5! eivi91 og Saltkjelen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Oktober 10 Share Skrevet Oktober 10 Ampera, Skulebollen, BMWE39turbo og 21 andre reagerte på dette 23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Oktober 10 Share Skrevet Oktober 10 Fått opp bannere fra KOED, Fantastisk bra service fra Geir Ove Lilleeng 👍 Ordner opp enten det er 320d eller en sær ALPINA ☺️ Ampera, Rita G, fupsaker og 15 andre reagerte på dette 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenM3css Skrevet Oktober 10 Share Skrevet Oktober 10 papertiger, Marius2002, StigJ og 10 andre reagerte på dette 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 10 Share Skrevet Oktober 10 I enden av regnbuen finnes det alltid gull sies det…vet ikke helt jeg 😂😬 Rita G, Orjan, papertiger og 7 andre reagerte på dette 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 10 Share Skrevet Oktober 10 Det er liv! Robkill, wSax, Fahad og 27 andre reagerte på dette 27 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Oktober 11 Share Skrevet Oktober 11 Saltkjelen, BMWE39turbo, Stawky og 18 andre reagerte på dette 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 11 Share Skrevet Oktober 11 Snapshot of the night må vel dette nesten bli…X5 vs Nordlys 👍 Det er veldig sjelden å se nordlys her på Sørlandet så dette var veldig morsomt 😀 Ett vanvittig vakkert skue som ikke ett iPhone kamera gjør noen rettferdighet. fupsaker, Sverre 2468, Ampera og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AuroraDriver Skrevet Oktober 11 Share Skrevet Oktober 11 Dritheldig med utfallet av bildet @Fredrik 90 Har enda til gode å ta et ordentlig nordlysbilde selv om jeg sogner til Tromsø Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenM3css Skrevet Oktober 11 Share Skrevet Oktober 11 Årets siste tank🥶 m-blå, Lars89, Reef89 og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Oktober 12 Share Skrevet Oktober 12 Da var det tiden for vinterdvale for disse to 🥺 Unna saltlake, vær og vind ☺️ Og vinterbilen ble omsider reparert og klar for brukstjeneste etter skaden 👍 Fikk greit igjen på forsikringa, samt beholde bilen. Fikk tak i en Outback i samme farge (delebil), så da bygde jeg liksågreit Legacyen om til Outback 🙆 ///M-ini95, Dusy, Ampera og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Oktober 12 Share Skrevet Oktober 12 Snart slutt for i år, klarer kanskje 2500 km? Saltkjelen, Stawky, mslello og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå