Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
På 18.9.2025 den 9.48, mr.pingu skrev:

Er den løftet? 

Nei bare kjørt opp litt på lufta. Kjøpte kit men feil så ble bare og ha den sånn en så lenge. Har enda et steg opp en detteIMG_8624.thumb.jpeg.68b2d76ad84e9bf8a20bdb402e14d8e9.jpeg

Skrevet

Noen som har denne delen, eller vet hvor jeg får tak i? Er hurtigkobling for spylervæske til Night Vision kamera, klarte å knekke av selve rørstussen…

IMG_7889.jpeg

Skrevet
1 hour ago, RF91 said:

Blei omsider ny (gammal) brukis. Endeleg tilbake i BMW etter over 4 år med VAG 😄

20250915_161121.jpg

Se der ja, gratulerer 👍 Såg at det var registreringsnummer fra disse trakter, så jeg måtte søke opp historikken. Og denne var det tydeligvis konsernsjef i Ulstein Group, Gunvor Ulstein, som hentet ut ny i 2009 ser jeg. 😊 Hun eide den i 8 år. 

Skrevet
2 timer siden, RF91 skrev:

Blei omsider ny (gammal) brukis. Endeleg tilbake i BMW etter over 4 år med VAG 😄

20250915_161121.jpg

Gratulerer Rune med fin x5 😊

Fargen så kjempefin ut .

Skrevet
2 timer siden, FransEirik skrev:

Noen som har denne delen, eller vet hvor jeg får tak i? Er hurtigkobling for spylervæske til Night Vision kamera, klarte å knekke av selve rørstussen…

IMG_7889.jpeg

Ellers finner man jo delene til bilen på ETK. 
koed.no feks.

Skrevet
1 time siden, eivi91 skrev:

Se der ja, gratulerer 👍 Såg at det var registreringsnummer fra disse trakter, så jeg måtte søke opp historikken. Og denne var det tydeligvis konsernsjef i Ulstein Group, Gunvor Ulstein, som hentet ut ny i 2009 ser jeg. 😊 Hun eide den i 8 år. 

Stemmer. Eg kjøpte den av eigar nr tre. Nr to og tre jobba begge to på verftet 😄 Bilen virka til å vera velholdt, men da ska da bli ein slutt på. LCI baklykter og nye felga e bestilt og moderat senk må vel ettekvart komma på 😂 Men frå spøk til Roy Olvar: Blir å hora den opp litt, men fortsatt halda den fullt brukandes og generelt stella fint med den 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...