Ampera Skrevet September 20 Skrevet September 20 Åsbygda fupsaker, Lars89, ///FredriK.S og 17 andre reagerte på dette 19 1
liffi Skrevet September 22 Skrevet September 22 På 18.9.2025 den 9.48, mr.pingu skrev: Er den løftet? Nei bare kjørt opp litt på lufta. Kjøpte kit men feil så ble bare og ha den sånn en så lenge. Har enda et steg opp en dette mr.pingu, Orjan, laffe og 1 annen reagerte på dette 4
Eystein Ose Skrevet September 23 Skrevet September 23 mslello, Bendik Kjellevold, eivi91 og 25 andre reagerte på dette 28
ehaugsnes Skrevet September 23 Skrevet September 23 9 minutter siden, Eystein Ose skrev: Herregud😍 papertiger, Stawky og Eystein Ose reagerte på dette 3
Eystein Ose Skrevet September 24 Skrevet September 24 Deilig å endelig kunne bruke denne igjen🫶🏻 mr.pingu, mslello, E.C. og 15 andre reagerte på dette 16 2
RF91 Skrevet September 25 Skrevet September 25 13 timer siden, Eystein Ose skrev: Deilig å endelig kunne bruke denne igjen🫶🏻 Fin winterbeater 🕺
E36 318i Skrevet September 25 Skrevet September 25 2 minutter siden, RF91 skrev: Fin winterbeater 🕺 Ja særlig når den antakeligvis er på sommerdekk 😂 mr.pingu reagerte på dette 1
RF91 Skrevet September 25 Skrevet September 25 13 minutter siden, E36 318i skrev: Ja særlig når den antakeligvis er på sommerdekk 😂 E36 318i, Orjan, Eystein Ose og 7 andre reagerte på dette 1 9
hanssae Skrevet September 25 Skrevet September 25 Ikke så trist å legge om når det nesten ikke er forskjell 😁 sveigis, E.C., ehaugsnes og 16 andre reagerte på dette 19
RF91 Skrevet September 25 Skrevet September 25 Blei omsider ny (gammal) brukis. Endeleg tilbake i BMW etter over 4 år med VAG 😄 Orjan, Rita G, E36 318i og 12 andre reagerte på dette 15
FransEirik Skrevet September 25 Skrevet September 25 Noen som har denne delen, eller vet hvor jeg får tak i? Er hurtigkobling for spylervæske til Night Vision kamera, klarte å knekke av selve rørstussen…
eivi91 Skrevet September 25 Skrevet September 25 1 hour ago, RF91 said: Blei omsider ny (gammal) brukis. Endeleg tilbake i BMW etter over 4 år med VAG 😄 Se der ja, gratulerer 👍 Såg at det var registreringsnummer fra disse trakter, så jeg måtte søke opp historikken. Og denne var det tydeligvis konsernsjef i Ulstein Group, Gunvor Ulstein, som hentet ut ny i 2009 ser jeg. 😊 Hun eide den i 8 år. sveigis, Ingvaldsen, Eystein Ose og 1 annen reagerte på dette 4
sveigis Skrevet September 25 Skrevet September 25 2 timer siden, RF91 skrev: Blei omsider ny (gammal) brukis. Endeleg tilbake i BMW etter over 4 år med VAG 😄 Gratulerer Rune med fin x5 😊 Fargen så kjempefin ut . RF91 reagerte på dette 1
Reef89 Skrevet September 25 Skrevet September 25 2 timer siden, FransEirik skrev: Noen som har denne delen, eller vet hvor jeg får tak i? Er hurtigkobling for spylervæske til Night Vision kamera, klarte å knekke av selve rørstussen… Ellers finner man jo delene til bilen på ETK. koed.no feks.
RF91 Skrevet September 25 Skrevet September 25 1 time siden, eivi91 skrev: Se der ja, gratulerer 👍 Såg at det var registreringsnummer fra disse trakter, så jeg måtte søke opp historikken. Og denne var det tydeligvis konsernsjef i Ulstein Group, Gunvor Ulstein, som hentet ut ny i 2009 ser jeg. 😊 Hun eide den i 8 år. Stemmer. Eg kjøpte den av eigar nr tre. Nr to og tre jobba begge to på verftet 😄 Bilen virka til å vera velholdt, men da ska da bli ein slutt på. LCI baklykter og nye felga e bestilt og moderat senk må vel ettekvart komma på 😂 Men frå spøk til Roy Olvar: Blir å hora den opp litt, men fortsatt halda den fullt brukandes og generelt stella fint med den 🙂 sveigis, eivi91, Ingvaldsen og 3 andre reagerte på dette 5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå