eivi91 Skrevet September 25 Skrevet September 25 8 minutes ago, RF91 said: Stemmer. Eg kjøpte den av eigar nr tre. Nr to og tre jobba begge to på verftet 😄 Bilen virka til å vera velholdt, men da ska da bli ein slutt på. LCI baklykter og nye felga e bestilt og moderat senk må vel ettekvart komma på 😂 Men frå spøk til Roy Olvar: Blir å hora den opp litt, men fortsatt halda den fullt brukandes og generelt stella fint med den 🙂 Artig, du hentet denne i Ulsteinvik da? Jobbet på verftet selv fra 2007-2011. 😊 Har denne ligget ute på finn?
RF91 Skrevet September 25 Skrevet September 25 1 minutt siden, eivi91 skrev: Artig, du hentet denne i Ulsteinvik da? Jobbet på verftet selv fra 2007-2011. 😊 Har denne ligget ute på finn? Ja, sjekka finn tilfeldig ein onsdag(?)kveld og såg den låg ute. Ringte selgaren og avtalte at eg skulle komma opp søndagen etterpå. Bilen var overraskandes pen i både lakk, interiør og understell, so då blei den med heim til Sogn. Sidan har eg ikkje brukt den meir då eg tok ein gammal Mazda2 frå 2008 når eg reiste på jobb to dagar seinare 😂 eivi91 reagerte på dette 1
sveigis Skrevet September 26 Skrevet September 26 10 timer siden, RF91 skrev: Ja, sjekka finn tilfeldig ein onsdag(?)kveld og såg den låg ute. Ringte selgaren og avtalte at eg skulle komma opp søndagen etterpå. Bilen var overraskandes pen i både lakk, interiør og understell, so då blei den med heim til Sogn. Sidan har eg ikkje brukt den meir då eg tok ein gammal Mazda2 frå 2008 når eg reiste på jobb to dagar seinare 😂 Men du @RF91 ? Nå la du jo ut en meningsmåling om der var interesse for tråd angående e30en du har tidligere ,noe der var 😊 Nå har du plutselig en e70 og ,er det ikke på tide og lage noe gøy her etterhvert ? mslello, RF91 og Eystein Ose reagerte på dette 3
papertiger Skrevet September 26 Skrevet September 26 Dobbel BMW-lykke i dag. Hentet 5er hos Hedin etter sinkslippgarantilakkjobb på førerdør - forhåpentligvis den siste lakkjobben i mitt eie Og etterlengtet vask av i3S. Coatingen lagt på av @StigJ for et år siden gjør fremdeles jobben på tross av rekord i få berøringsvasker på ett år. Patryck, Reef89, StigJ og 11 andre reagerte på dette 14
jonas1/// Skrevet September 26 Skrevet September 26 Ny bruksbil, var endelig tid for og prøve x5👍🏻😀 Reef89, Lars89, Syvert og 13 andre reagerte på dette 16
Fredrik 90 Skrevet September 26 Skrevet September 26 Jeg har blitt observert i mitt rette habitat ett eller annet sted i det sydlige Tyskland 😂 papertiger, Eystein Ose, Orjan og 10 andre reagerte på dette 13
papertiger Skrevet September 27 Skrevet September 27 Og der traff lyset perfekt. Ampera, *MrB*, Evenlode og 19 andre reagerte på dette 22
Evenlode Skrevet September 27 Skrevet September 27 Ute og luftet evighetsprosjektet ( 11/2002mod 525d) som har vært pågående siste året. Nermer seg godkjent bil nå, for første gang siden 2008🫡 Dusy, Marius2002, Reef89 og 20 andre reagerte på dette 23
hanssae Skrevet September 27 Skrevet September 27 Høst helg på Vågslidtun 🤩 sveigis, Ampera, EspenM3css og 20 andre reagerte på dette 23
Lars89 Skrevet September 27 Skrevet September 27 Venter på tur eivi91, Reef89, Saltkjelen og 17 andre reagerte på dette 20
///FredriK.S Skrevet September 27 Skrevet September 27 En av sesongens siste kjøreturer ? blir en tur til Biltilsynet til uka for å få innskrevet eksos og lavere kjørehøyde i kortet. Lars89, Henrik K, BrokeBoi og 28 andre reagerte på dette 31
BMWE39turbo Skrevet September 28 Skrevet September 28 Noen uker igjen til bilen skal parkeres i lagringslokalet, men er såpass lei skruing og bil at lagringsvasken ble tatt idag, får prøve bli ferdig med siste rest til våren igjen. ///FredriK.S, Rita G, Lars89 og 24 andre reagerte på dette 27
Syvert Skrevet Søndag kl. 20:27 Skrevet Søndag kl. 20:27 (endret) siste turen for i år men med slikt vær er det ein fryd. (Fredag) Endret Mandag kl. 13:38 av Syvert Skrivefeil Markus E30, sveigis, BrokeBoi og 22 andre reagerte på dette 25
Skulebollen Skrevet Tirsdag kl. 10:03 Skrevet Tirsdag kl. 10:03 Sitter fint på sine HR fjærer 😊 Marius2002, Eystein Ose, sveigis og 19 andre reagerte på dette 22
liffi Skrevet Tirsdag kl. 14:35 Skrevet Tirsdag kl. 14:35 Bratt for store og små til hytta men ikke for Bobbla laffe, *MrB*, mr.pingu og 2 andre reagerte på dette 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå