Daniel. Skrevet April 8 Skrevet April 8 En god vask og nye sideblinklys gjorde susen 😊 BMWE39turbo, papertiger, Saltkjelen og 29 andre reagerte på dette 32
eivi91 Skrevet April 9 Skrevet April 9 Sommerhjul på. 🌞 KMT, fupsaker, Stawky og 13 andre reagerte på dette 16
Slavearbeider'n Skrevet April 9 Skrevet April 9 (endret) Skiller seg litt ut i en ellers kjedelig nabobilpark. Model Y’en er gigantisk i forhold😅 Endret April 9 av Slavearbeider'n GSR, ahj, BimmerFan! og 17 andre reagerte på dette 20
Fredrik 90 Skrevet April 10 Skrevet April 10 Gøy å jobbe sammen med bilentusiaster selv om kontrastene er store 👍 m-blå, eivi91, Patryck og 12 andre reagerte på dette 15
Dusy Skrevet April 10 Skrevet April 10 (endret) Endelig! både to og firebeinte er fornøyd med at sommertøflene er på! Endret April 10 av Dusy Marius2002, BimmerFan!, Syvert og 11 andre reagerte på dette 14
Skulebollen Skrevet April 10 Skrevet April 10 Nå som dieselen er blitt så dyr har jeg valgt og plukke av panseret for og få frem at jeg kjører 6er diesel Snagg30, Kolstad Jr., Marius2002 og 22 andre reagerte på dette 4 21
Olaandref Skrevet April 10 Skrevet April 10 1 time siden, Skulebollen skrev: Nå som dieselen er blitt så dyr har jeg valgt og plukke av panseret for og få frem at jeg kjører 6er diesel Så uheldig som du har vært med den så fløy det vel av i fart 😅
skoglund Skrevet April 10 Skrevet April 10 Den trenger Ekstra kjøling nån som kloden vår er blitt så varm:) Forsøk på dårlig klima spøk:) på en fredag Olaandref reagerte på dette 1
Eystein Ose Skrevet April 10 Skrevet April 10 GtiGtr, BimmerFan!, Ampera og 24 andre reagerte på dette 27
liffi Skrevet April 10 Skrevet April 10 Liten syke visitt 🙃 BimmerFan!, Ampera, fupsaker og 10 andre reagerte på dette 13
Kolstad Jr. Skrevet April 10 Skrevet April 10 Kaster meg på sommerhjultrenden 👍 Orjan, BimmerFan!, eivi91 og 12 andre reagerte på dette 15
m-blå Skrevet April 11 Skrevet April 11 Syvert, papertiger, Espen.st og 14 andre reagerte på dette 17
Espen.st Skrevet April 11 Skrevet April 11 Orjan, Lars89, Tore Høgvold og 19 andre reagerte på dette 22
Kolstad Jr. Skrevet April 12 Skrevet April 12 Og så var 6-ern ute av dvale, alltid like stas 🌟 papertiger, eivi91, Tore Høgvold og 11 andre reagerte på dette 14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå