Lars89 Skrevet Oktober 4, 2024 Skrevet Oktober 4, 2024 Glad i å kjøre bil ivertfall Werther reagerte på dette 1
Saltkjelen Skrevet November 5, 2024 Skrevet November 5, 2024 G8x-front blir stadig mer populært! Yngvejos, Øyvind L., Shattered og 4 andre reagerte på dette 2 3 2
humpfy Skrevet November 5, 2024 Skrevet November 5, 2024 2 minutter siden, Saltkjelen skrev: G8x-front blir stadig mer populært! Marius2002, mr.pingu, Stawky og 1 annen reagerte på dette 3 1
E.C. Skrevet Februar 23 Skrevet Februar 23 Perfekt ratt for de som ikke liker å svinge så mye: https://www.facebook.com/marketplace/item/483850761393479/ mr.pingu, Marius2002, Larssoyl og 2 andre reagerte på dette 5
mr.pingu Skrevet Mars 12 Skrevet Mars 12 (endret) On 10/4/2024 at 3:43 PM, Reef89 said: Når var dette? Jeg kjørte akkurat der når den kom forbi der sånn 50m-100m senere. Jeg tror det var på forrige fredag eller torsdag? edit: Trykka meg inn på tråden og så viste det som siste innlegg haha, trodde det var nylig 🙈 Endret Mars 12 av mr.pingu Reef89 reagerte på dette 1
Reef89 Skrevet Mars 12 Skrevet Mars 12 Nei det var den dagen bildet ble postet her, om jeg husker riktig.
Saltkjelen Skrevet April 9 Skrevet April 9 Hvordan fortelle at du er tysk (eller dansk) uten å fortelle at du er det.. Marius2002, Dusy, uglefossen og 15 andre reagerte på dette 18
Fredrik 90 Skrevet April 9 Skrevet April 9 4 timer siden, Saltkjelen skrev: Hvordan fortelle at du er tysk (eller dansk) uten å fortelle at du er det.. Hahaha, spot on…så spot on 😂 Iallfall når det gjelder Dansker 😅 Senest i dag så jeg en sølv siste generasjons Passat sedan (bare det at det er en ny Passat sedan er en kuriositet i seg selv) med halogenlys, stålfelger og fastmontert hengerfeste. Sleng på en 1,4 liters motor på 110 hester så er vi i mål. Og ja…den hadde danske skilter 😉 Saltkjelen reagerte på dette 1
Fredrik Skrevet April 9 Skrevet April 9 5 hours ago, Fredrik 90 said: Hahaha, spot on…så spot on 😂 Iallfall når det gjelder Dansker 😅 Senest i dag så jeg en sølv siste generasjons Passat sedan (bare det at det er en ny Passat sedan er en kuriositet i seg selv) med halogenlys, stålfelger og fastmontert hengerfeste. Sleng på en 1,4 liters motor på 110 hester så er vi i mål. Og ja…den hadde danske skilter 😉 Bilen er mest trolig kjøpt privat og det er det nesten ingen som gjør lenger i Danmark når det gjelder denne klassen biler. Alt er stort sett leasing eller firmabiler. Verditapet er enormt og få kjøper slike biler privat med mindre de har planer om å kjøre den helt ut. En annen ting vedr. stålfelgene er at veiene i Danmark begynner å bli veldig dårlige utenfor motorveiene. Jeg har 18" felger nå , men vurderer faktisk å kjøpe 16" felger (mest trolig stålfelger) for å få mer gummi og dermed vesentlig mer komfort.
eeikenes Skrevet April 10 Skrevet April 10 (endret) På 4.10.2024 den 16.54, Lars89 skrev: Glad i å kjøre bil ivertfall Kjenner til problemet, her er 2 som gikk noen mil i mitt eie, blir somregel fordelt utover fler biler.. Første her er en e36 320 og andre e91 325d Endret April 10 av eeikenes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå