Orjan Skrevet Desember 19, 2025 Skrevet Desember 19, 2025 16 timer siden, Fredrik skrev: En 911 Carrera T .... Carrera T er en av mine favoritter i 911-serien. Jeg liker konseptet; det er en bil som skal brukes og gi maks kjøreglede. The new 911 Carrera T is a thoroughbred 911. Made for drivers, not collectors. Made for the next corner, not the garage. Made for the journey, not the destination. Siden dette er "du-gjør-det-helt-feil-tråden" så synes jeg noen av Carrera T'ene passer her. Etter min mening skal en T ha så lite utstyr som mulig nettopp fordi det er kjøreopplevelsen som skal være i sentrum. 991.2 T ble levert uten baksete, uten klimaanlegg og navigasjon (samme som 911 R). Klimaanlegg og navigasjon er forsåvidt greit nok å ha i bilen, men soltak, skinndashbord, ventilerte seter, skinnpakker og alt annet som Porsche liker å selge, synes jeg drar i motsatt retning av konseptet. Nåvel - det er jo en 911, så helt feil blir det jo aldri Snagg30, Ampera, RNJ og 3 andre reagerte på dette 6
Fredrik Skrevet Desember 19, 2025 Skrevet Desember 19, 2025 Såvidt jeg forstår når jeg kikker på Porsche's tyske konfigurator er 911 T den eneste av de alminnelige 911 modellene som er tilgjengelig med manuelt gear. Det er god nok grunn for meg til å velge den modellen, men en basispris på 147K Euro før danske avgifter suger seriøst. Jeg tror ikke at bilen er verdt såpass mange penger selv om den er lekker. Jeg vet forøvrig ikke hvor alvorlig Porsche i dag egentlig oppfatter de ulike modellbetegnelsene. Macan T var f.eks teknisk helt lik den alminnelige Macan modellen bortsett fra noen små kosmetiske detaljer. Orjan reagerte på dette 1
Daniel. Skrevet Desember 25, 2025 Skrevet Desember 25, 2025 Stawky, Espen.st, Lars89 og 3 andre reagerte på dette 4 2
Gabz Skrevet Desember 28, 2025 Skrevet Desember 28, 2025 https://www.finn.no/mobility/item/443060219?ci=1 Fytti helvete.. Tror Wish fikk tomme lagerhyller etter at han her kjørte gjennom handlevogna si. Spesielt det nydelige panser-scoopet som jeg nesten mistenker må være et malerullkar opp ned.. GtiGtr, Daniel., Tore Høgvold og 4 andre reagerte på dette 6 1
Kvasi Skrevet Desember 29, 2025 Skrevet Desember 29, 2025 2 timer siden, Gabz skrev: https://www.finn.no/mobility/item/443060219?ci=1 Fytti helvete.. Tror Wish fikk tomme lagerhyller etter at han her kjørte gjennom handlevogna si. Spesielt det nydelige panser-scoopet som jeg nesten mistenker må være et malerullkar opp ned.. Ser du ikke merket i grillen? Det er en R så alt er nok originalt VW. Gabz og GtiGtr reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå