Marius2002 Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Tja. Jeg tror BMW vil tilbake til slik BMW lanserte NK tilbake i tid. Det er tydelige likheter mellom NK X -grillen og f.eks. 2002. Så har vi den berømte grillen som blir sammenlignet med Mitsubishi, NK Sedan. Den henter nok elementer fra 507Jeg krysser enda fingrene for at sluttproduktet er mer lik konseptmodellen og det vi til nå ser kun er 5-serie LCI. Kanskje også en av mine favoritter som er en skjult perle, BMW 1600GT Glas. Og videre kommer "Heart of Joy" som ser ut som en modell lik den jeg vil ha. Jeg klarer å finne historie i alle frontene som blir lansert. Så spørs det hvor vellykket alt er. NK X, veldig bra. NK Sedan konsept/Heart of Joy, veldig bra. Det opplegget postet lengre opp, katastrofe. Spionbildene er heller ingen glans for øyet, men la oss håpe en M-Sport og andre detaljer jobber sammen til et fint design når bilen er avduket. Ron Jeremy og fupsaker reagerte på dette 2
*MrB* Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Jeg ser hvor de vil med NK. Jeg synes bare ikke de får det til. Peak og Saltkjelen reagerte på dette 2
Ron Jeremy Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden (endret) Gutta, la oss slakte NK når den foreligger i ferdig presentert form 😇 Altfor ofte kommer det «spionbilder» eller preproduksjonslekkasjer som får enkelte til å fråde. Som vanlig, blir det garantert delte oppfatninger av det som er nytt, teknisk syns jeg dette er lovende, så får vi se om det er kjipt og billig, eller direkte heslig å se til. Inntil da koser jeg med ventepølsen og tenker som andre, iX LCI er ikke et dumt alternativ hvis NK er total skandale. https://www.bmwblog.com/2025/02/27/bmw-ix-ev-satisfaction-jd-power-2025-study/ Endret 22 timer siden av Ron Jeremy StigJ og Marius2002 reagerte på dette 1 1
Kvasi Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden 1 time siden, Ron Jeremy skrev: Gutta, la oss slakte NK når den foreligger i ferdig presentert form Det er mer enn litt vanskelig å erklære deg som noe annet enn 107% fanboy og 0% kritisk til noe som helst BMW måtte finne på å lage. Du fremstår mer og mer som en propagandabot enn en bruker. Werther og Fredrik 90 reagerte på dette 2
Fredrik 90 Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Jeg har en kamerat som er fanboy at han ikke er kritisk til noe som har med BMW å gjøre. Alt er gull bare det står BMW på det. Når jeg f eks snakker om utfordringene rundt kvalitet på G60 og viser til konkrete eksempler så skjønner han liksom ikke hva jeg mener. Jeg tror det grunner litt i uvitenhet og at han egentlig ikke har satt seg så veldig inn i ting eller har så sterke meninger, det er bare BMW og da er det bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå