Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

E65 LCI er fin. Likte den fra dag 1. Husker jeg tenkte: «Wow! Det var voldsom forbedring med små endringer». Pre LCI er jeg ingen fan av. Det var Bangles svakeste design etter min mening. 

Skrevet

En E65 LCI med Maritim-interiør og Individual sportsratt med trering er solid BMW slik jeg vurderer det. En fantastisk kreasjon uten noen form for kostnadsbesparelser. Tysk ingeniørkunst fra ende til annen!

Her en 2004 745i med ca. 25 000km på klokka. Et individual sportsratt med trering og skjermer i seteryggene ville satt prikken over i’en på interiøret her. NAM!
IMG_3098.thumb.jpeg.41125f57c94818796e8e02b9bcc8d12f.jpeg

IMG_3099.thumb.jpeg.cbb9562a523135bba4d8449cacf5d1b4.jpeg

Skrevet
40 minutter siden, Saltkjelen skrev:

En E65 LCI med Maritim-interiør og Individual sportsratt med trering er solid BMW slik jeg vurderer det. En fantastisk kreasjon uten noen form for kostnadsbesparelser. Tysk ingeniørkunst fra ende til annen!

Her en 2004 745i med ca. 25 000km på klokka. Et individual sportsratt med trering og skjermer i seteryggene ville satt prikken over i’en på interiøret her. NAM!
IMG_3098.thumb.jpeg.41125f57c94818796e8e02b9bcc8d12f.jpeg

IMG_3099.thumb.jpeg.cbb9562a523135bba4d8449cacf5d1b4.jpeg

Hater e65 ratt, men akkurat dette er et unntak 

IMG_8907.jpeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...