Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

E65 LCI er fin. Likte den fra dag 1. Husker jeg tenkte: «Wow! Det var voldsom forbedring med små endringer». Pre LCI er jeg ingen fan av. Det var Bangles svakeste design etter min mening. 

Skrevet

En E65 LCI med Maritim-interiør og Individual sportsratt med trering er solid BMW slik jeg vurderer det. En fantastisk kreasjon uten noen form for kostnadsbesparelser. Tysk ingeniørkunst fra ende til annen!

Her en 2004 745i med ca. 25 000km på klokka. Et individual sportsratt med trering og skjermer i seteryggene ville satt prikken over i’en på interiøret her. NAM!
IMG_3098.thumb.jpeg.41125f57c94818796e8e02b9bcc8d12f.jpeg

IMG_3099.thumb.jpeg.cbb9562a523135bba4d8449cacf5d1b4.jpeg

Skrevet
40 minutter siden, Saltkjelen skrev:

En E65 LCI med Maritim-interiør og Individual sportsratt med trering er solid BMW slik jeg vurderer det. En fantastisk kreasjon uten noen form for kostnadsbesparelser. Tysk ingeniørkunst fra ende til annen!

Her en 2004 745i med ca. 25 000km på klokka. Et individual sportsratt med trering og skjermer i seteryggene ville satt prikken over i’en på interiøret her. NAM!
IMG_3098.thumb.jpeg.41125f57c94818796e8e02b9bcc8d12f.jpeg

IMG_3099.thumb.jpeg.cbb9562a523135bba4d8449cacf5d1b4.jpeg

Hater e65 ratt, men akkurat dette er et unntak 

IMG_8907.jpeg

Skrevet
9 timer siden, Saltkjelen skrev:

En E65 LCI med Maritim-interiør og Individual sportsratt med trering er solid BMW slik jeg vurderer det. En fantastisk kreasjon uten noen form for kostnadsbesparelser. Tysk ingeniørkunst fra ende til annen!

Her en 2004 745i med ca. 25 000km på klokka. Et individual sportsratt med trering og skjermer i seteryggene ville satt prikken over i’en på interiøret her. NAM!
IMG_3098.thumb.jpeg.41125f57c94818796e8e02b9bcc8d12f.jpeg

IMG_3099.thumb.jpeg.cbb9562a523135bba4d8449cacf5d1b4.jpeg

Dei midtdysene i grå plastikk sammen med den grå plastikken under interiørlista, koppholderen, kvalitetsfølelsen på setejusteringsknapper og iDrive hjulet gjør til at jeg synes e65 føles jalla ut innvendig.  Klarer ikke forstå hvordan e65 er en høydare kvalitetsmessig. Ellers er den jo som flere andre biler fra samme tidsepoke full av da ny teknologi, så kvaliteten generelt er vel forholdsvis laber. M57 bråker som ett lokomotiv, og N motorne sluker olje.. 

Jeg synes dog den er pen utvendig, og god og kjøre 😊

Skrevet (endret)

Sikkert feste med borrelås, så de kan ta bort skiltene når det skal grisekjøres, men burde kanskje hatt mer anonym farge/styling på bilen hvis den teorien skulle være riktig 😂

At skiltet bak er skjevt er vel for å veie opp de skjeve enderøra...

Endret av sondre
Skrevet

Er det mulig?

Ombyggingen og endringene er godkjent av Statens vegvesen, men det finnes ikke dokumentasjon på selve oppboringen av motor eller øvrige ombyggingsarbeider. 
 ...
Registrert og godkjent med modifikasjoner hos Statens vegvesen 
...
Motormodifikasjoner er ikke godkjent i vognkort! 

327a1d7e-942d-4e88-be4c-8aa907da3ef9

Skrevet (endret)
3 timer siden, sondre skrev:

Sikkert feste med borrelås, så de kan ta bort skiltene når det skal grisekjøres, men burde kanksje hatt mer anonym farge/styling på bilen hvis den teorien skulle være riktig 😂

At skiltet bak er skjevt er vel for å veie opp de skjeve enderøra...

Antar det er horribel passform på stylingen som er det største problemet han sikter til, ikkje skeivt skilt. Sjekk luftintaket over skiltet, passform på panser mot skjerm, bakluken mot bakskjerm osv.  Heilt krise. 

Endret av GtiGtr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...