Gå til innhold

Den store finn.no tråden.

Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

9 hours ago, fupsaker said:

Det stemmer at det stod en med en brunfarge med det interiøret der. Men likte det bedre med svart utvendig farge. Og @Snagg30: 4'er kjører bra, og ble enda bedre med LCI som denne er med bredere sporvidde bl.a. og oppgraderinger i understell. Men du får nok en god pris, da slike interiør er tungsolgt. Og ser at skinnet trenger litt kjærlighet. Men fy så lekker den faktisk er.. Du blir nok dog sittende på den, tror jeg. :D 

Joda. 4er kjører bra, men med xdrive trenger den senkefjører. Var ikke ekstremt imponert før de kom på plass. Først da, og med felger med lavere innpress/spacere, ble bilen slik den skulle vært fra fabrikk. Min gamle går vel i traktene rundt @Snagg30 nå, så mulig han har spottet den allerede. Dette eksemplaret som stod til salgs i Haugesund var aldeles nydelig satt opp. Bensinmotor er helt riktig i en slik bil. 

Hva E60 M5'en angår. Det er en E60 M5! Jeg tror jeg hadde kjøpt den om det så var Navi business i den. Som entusiastbil betyr drivlinja langt mer enn om det er komfort- eller sportsstoler, om det er skinn eller ikke på dashboard. For en bil!

Endret av papertiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, papertiger skrev:

Joda. 4er kjører bra, men med xdrive trenger den senkefjører. Var ikke ekstremt imponert før de kom på plass. Først da, og med felger med lavere innpress/spacere, ble bilen slik den skulle vært fra fabrikk. Min gamle går vel i traktene rundt @Snagg30 nå, så mulig han har spottet den allerede. Dette eksemplaret som stod til salgs i Haugesund var aldeles nydelig satt opp. Bensinmotor er helt riktig i en slik bil. 

Hva E60 M5'en angår. Det er en E60 M5! Jeg tror jeg hadde kjøpt den om det så var Navi business i den. Som entusiastbil betyr drivlinja langt mer enn om det er komfort- eller sportsstoler, om det er skinn eller ikke på dashboard. For en bil!

Har allerede sjekket ut senk fra ACS :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Opprett ny...