Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke hvordan drivstoffprisene fungerer...

Reiser på jobb 05:30, dieselen koster 19.90, åtte timer etterpå ligger dieselen på 23.40. Det har jo ingenting med kostnadene deres å gjøre? Skulle nesten vært ulovlig å holde på slik, høres jo ut som en form for ågervirksomhet. Var det ikke Vedum som gikk høyt ut og sa at han ikke ville styre landet om drivstoffprisen passerte 20-kronersgrensen 🤥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik har det ofte vært her også.

På vei til jobb og fram til litt etter lunsj (vil jeg tro), så kunne det gjerne ligge på 16-18kr, men når man var ferdig på jobb senere på dagen da var prisen satt opp til 24-26kr igjen, og slik kunne det gjenta seg flere dager på rad. 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig en nabo av mitt kaliber 🙏❤️

Kom inn en unggutt som jobber som snekker her i nabohuset ,men har lik hobby som meg .

Skrur Bmwer så det spruter etter og selger ,ikke minst ingen garasje 😅

Han lå ute i sprutvær og byttet bakhjulslager på en e87 og han hadde hørt jeg drev med samme galskapen .

Det beste denne herren kan tingene og har et hav med diagnoseapparater og vet å bruke de.

Vi to skal bli gode venner ja 😎😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel være 2'er basert på den historien om X3 som ble underkjent på EU pga manglende spyling. (Den som måtte bytte komplett ledningsnett til 30k ifg. verkstedet).

EDIT: står 2'er i forskrift ja, med mindre det er 100% sikkert at manglende spyling skyldes tom spylervæsketank.

Endret av E.C.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Skulebollen skrev:

9-10 måneder i året står føles livet som Porsche GT eiger særdeles bortkastet, dyrt og slitsomt. Men noen dager innimellom står det til Over norm🥰 

 

 

IMG_20240806_174209907_HDR.jpg

😍😍😍 Er det rart man har 10-12 GT3 lagret på finn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, sveigis skrev:

Endelig en nabo av mitt kaliber 🙏❤️

Kom inn en unggutt som jobber som snekker her i nabohuset ,men har lik hobby som meg .

Skrur Bmwer så det spruter etter og selger ,ikke minst ingen garasje 😅

Han lå ute i sprutvær og byttet bakhjulslager på en e87 og han hadde hørt jeg drev med samme galskapen .

Det beste denne herren kan tingene og har et hav med diagnoseapparater og vet å bruke de.

Vi to skal bli gode venner ja 😎😎

Ny svigersønn under tvang? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Skulebollen skrev:

9-10 måneder i året står føles livet som Porsche GT eiger særdeles bortkastet, dyrt og slitsomt. Men noen dager innimellom står det til Over norm🥰 

 

Vet ikke om jeg har blitt påvirket av dine Porsche innlegg, men har brukt sommeren på å fantasere om gul Porsche. Falt pladask for denne da jeg drev å søkte litt på finn etter ting jeg ikke har råd til: https://www.finn.no/360418506 

Greit å vite hva man skal bruke lottopenga den dagen de kommer😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående drivstoffpriser....

For et par mnd siden passerte jeg Ås/Vestby på E6 mellom Oslo og Sverige, prisene lå på 23kr+ pr liter. Svingte av E6 og skulle forbi en ST1 200m fra E6 (pristavle ikke synlig for bilistene langs E6 pga beliggenhet), og der kostet det 16.85 pr liter.       Fikk fylt opp over 60 liter og sparte nesten 400kr på å kjøre 200m ekstra...Sto der med et fårete glis som om jeg hadde vunnet i Eurolotto....

uranium-smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...