Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
15 minutter siden, Snagg30 skrev:

Har ikke peiling! Tysk import, 3.2l :) gått 154.000km nå. Blir annonsert om noen dager 

@sveigis enig! Se på det her da IMG_3834.thumb.jpeg.062a8f9b8ce2304321c2a6b0233e0dcc.jpeg

Deilig 🥰🥰

Skrevet (endret)
22 minutter siden, Snagg30 skrev:

Har ikke peiling! Tysk import, 3.2l :) gått 154.000km nå. Blir annonsert om noen dager 

@sveigis enig! Se på det her da IMG_3834.thumb.jpeg.062a8f9b8ce2304321c2a6b0233e0dcc.jpeg

Min gamle ja🥰 Om den er like bra som når jeg hadde den er det en helt unik bil jeg aldri skulle solgt. Litt synd det ikke er original manuell bil. 

Var vel gått 125ish når jeg solgte den med havarert motor grunnet glassblåsing av toppdeksel 🙈 Jeg kjøpte den for 180k i 2014, da hadde den gått 110 elns. Så kostet jeg på den en del. Så spent på prisen nå ja😆

Endret av Skulebollen
Skrevet
10 minutter siden, Eystein Ose skrev:

Denne som tidligere hadde motorhavari det da?

Riktig, ble bygd oppat på min rekning. For så og få havari igjen p.g.a fortsatt glassblåsesand i toppdeksel🤓 Så to motorhavari på 1000km🙈 

Men den var vertfall strøken under også. JEg fikk den ombygd til manuell, fra den originale smg kassen. Mye info om denne bilen tidlig i skulebollens garasjetråd. 

Den Bmwen jeg angrer mest på at jeg har solgt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   2 medlemmer

• Opprett ny...