Ingvaldsen Skrevet August 3, 2024 Skrevet August 3, 2024 2 timer siden, mowz skrev: denne bilen har det vært stille fra en stund nå, oppdater gjerne mowz reagerte på dette 1
mowz Skrevet August 4, 2024 Skrevet August 4, 2024 14 timer siden, Ingvaldsen skrev: denne bilen har det vært stille fra en stund nå, oppdater gjerne Det er faktisk 5 år siden.... så en del ting har skjedd siden da. Skal se om jeg finner igjen tråden min så kanskje det kommer en oppdatering der 🙂 Ingvaldsen reagerte på dette 1
Positiv Skrevet August 4, 2024 Skrevet August 4, 2024 (endret) . Endret August 4, 2024 av Positiv laffe, papertiger, Marius2002 og 2 andre reagerte på dette 5
Reef89 Skrevet August 9, 2024 Skrevet August 9, 2024 ///M-ini95, Marius2002, papertiger og 7 andre reagerte på dette 10
EspenM3css Skrevet August 11, 2024 Skrevet August 11, 2024 Reef89, Dusy, Lars89 og 9 andre reagerte på dette 12
Snagg30 Skrevet August 19, 2024 Skrevet August 19, 2024 Kvelds stemning i høst vær mowz, Reef89, KireS og 16 andre reagerte på dette 19
papertiger Skrevet August 19, 2024 Skrevet August 19, 2024 fupsaker, HakonLimseth, ahj og 8 andre reagerte på dette 11
Eystein Ose Skrevet September 15, 2024 Skrevet September 15, 2024 En liten 🖕🏻 til original polizei her inne Marius2002, fupsaker, Stawky og 2 andre reagerte på dette 5
Positiv Skrevet September 27, 2024 Skrevet September 27, 2024 Bilder av bilen i dag. Samt ved kjøp, for to år siden. HakonLimseth, papertiger, Ampera og 2 andre reagerte på dette 5
Netlandet Skrevet September 28, 2024 Skrevet September 28, 2024 skoglund, Ingen, gnilb og 14 andre reagerte på dette 16 1
Fredrik 90 Skrevet September 29, 2024 Skrevet September 29, 2024 Kanskje de mest komfortable bilstolene som er laget 👍 Herfra gikk det bare nedover med BMW sine komfortstoler hva angår sittekomfort og innstillings muligheter. fupsaker, m-blå, papertiger og 6 andre reagerte på dette 9
Ingvaldsen Skrevet September 29, 2024 Skrevet September 29, 2024 4 timer siden, Fredrik 90 skrev: Kanskje de mest komfortable bilstolene som er laget 👍 Herfra gikk det bare nedover med BMW sine komfortstoler hva angår sittekomfort og innstillings muligheter. eneste som trumfer disse er de man få i merinoskinn med alcantara piping, fåes i feks e70 facelift. hinsides myke å sitte i sammenlignet med både nappa og dakota/papp, kvaliteten på skinnet er også veldig bra sammenlignet med merino på nyere biler som f-serie. men synes enda man får beste knekken i gode gamle e39/e38 komfårstolen, men der må man shimse fremre stolfeste for å få nok vipp på sitteputa. e60 og lignende kan man jo vippe til føttene henger å dingler. fupsaker og papertiger reagerte på dette 2
Mr. Erling Skrevet Oktober 8, 2024 Skrevet Oktober 8, 2024 F13 sine komfort seter var da ikke så ille, selv dette ble produsert i 2016 E.C., fupsaker og Marius2002 reagerte på dette 3
Mr. Erling Skrevet Oktober 26, 2024 Skrevet Oktober 26, 2024 (endret) Z4 (g29) Ikke komfort, men elektriske sports seter. Utrolig nok er det ørlite bedre plass for fører i denne Z4 enn F13 650'n. - Z4 er svært bred! - Z4 er svært lav! På F13 fikk ''gass benet'' litt antydning til krampe etter 2 timer. Z4 har jeg ikke hatt en måned enda, men etter en 3 timers tur, var kroppen like fin. Dette er den første bil jeg har måtte heve setet for å kunne se over dashbordet og lange panser! Jeg rager 185 cm over havet. Og det og stige ut og inn er betydelig lettere med Z4 enn F13'n😉 Hvem kunne tro det? Vel, jeg viste om det før jeg signerte kontrakt og ventet i 6 mnd., for jeg prøvde en veldig vakker, lysere blå med røde seter Z4 2022 modell i Skien Bila med manuelt gir. Etter 2 timer med manuelt var jeg ikke i tvil om at den gode gamle 8 girs automat er best for meg. De 2 siste BMWer har hatt det. De manuelle er ikke som i gamle dager hvor man kunne ''ligge på giret'' i svinger oppdaget jeg. Grunn? Makter 120 kmt. på 2ndre giret Endret Oktober 26, 2024 av Mr. Erling The Quark, Dusy, Ampera og 2 andre reagerte på dette 5
Mr. Erling Skrevet Oktober 26, 2024 Skrevet Oktober 26, 2024 (endret) Kanskje du legger merke til detaljen på bildet at det ligger et par hansker over rattet.🤔 Det er ikke for jåleri! Har du sett hvor blanke rattene er på folks biler? Skulle tro de var av plast, som i gamle dager. Hva tror det er? Riktig, skitt! Det sies at det mer bakterier på et bil ratt enn et utedass, fordi folk stapper i seg mat og snacks mens de kjører bil: - Jeg spiser aldri i bilen - Jeg har alltid kjøre hansker på! Du tror sikkert jeg er sprø😉 Dette med å spise i bilen ble faktisk er tema hos IF da jeg ba om å endre forsikringen fra kasko til kun brann & tyveri pga. vinteropplag. IF's erfaringer var at gnagere trakk inn i garasjer om vinteren, og var det rester / smuler av organisk stoff, ville de finne det og i verste fall bygge seg bol med bilens deler - ledninger. Husk den blir stående i 6 mnd. sa IF IF forslo derfor på dette grunnlag at jeg skulle beholde full kasko under vinter lagring. Avslo av ovennevnte grunn! Syns du et jeg fortsatt er sprø ( ref. ovennevnte)? Endret Oktober 26, 2024 av Mr. Erling uglefossen og Ampera reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå