Gå til innhold

Interiør snapshot of the day - Tok du bilde av interiøret idag?

Gorg
 Share

Anbefalte innlegg

14 timer siden, Ingvaldsen skrev:

denne bilen har det vært stille fra en stund nå, oppdater gjerne :D 

Det er faktisk 5 år siden.... så en del ting har skjedd siden da. Skal se om jeg finner igjen tråden min så kanskje det kommer en oppdatering der 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
4 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Kanskje de mest komfortable bilstolene som er laget 👍 Herfra gikk det bare nedover med BMW sine komfortstoler hva angår sittekomfort og innstillings muligheter.

IMG_2497.thumb.jpeg.8b0ed375d69faf9b6664f3c79f497eb9.jpeg

eneste som trumfer disse er de man få i merinoskinn med alcantara piping, fåes i feks e70 facelift.  hinsides myke å sitte i sammenlignet med både nappa og dakota/papp, kvaliteten på skinnet er også veldig bra sammenlignet med merino på nyere biler som f-serie.

men synes enda man får beste knekken i gode gamle e39/e38 komfårstolen, men der må man shimse fremre stolfeste for å få nok vipp på sitteputa. e60 og lignende kan man jo vippe til føttene henger å dingler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Z4 (g29)
Ikke komfort, men elektriske sports seter.
Utrolig nok er det ørlite bedre plass for fører i denne Z4 enn F13 650'n.
- Z4 er svært bred!
- Z4 er svært lav!
På F13 fikk ''gass benet'' litt antydning til krampe etter 2 timer.
Z4 har jeg ikke hatt en måned enda, men etter en 3 timers tur, var kroppen like fin.

Dette er den første bil jeg har måtte heve setet for å kunne se over dashbordet og lange panser! Jeg rager 185 cm over havet.
Og det og stige ut og inn er betydelig lettere med Z4 enn F13'n😉

Hvem kunne tro det?

Vel, jeg viste om det før jeg signerte kontrakt og ventet i 6 mnd., for jeg prøvde en veldig vakker, lysere blå med røde seter Z4 2022 modell i Skien Bila med manuelt gir.
Etter 2 timer med manuelt var jeg ikke i tvil om at den gode gamle 8 girs automat er best for meg. De 2 siste BMWer har hatt det.
De manuelle er ikke som i gamle dager hvor man kunne ''ligge på giret'' i svinger oppdaget jeg.
Grunn?
Makter 120 kmt. på 2ndre giret

IMG_0233.JPG

IMG_0234.JPG

IMG_0235.JPG

IMG_0237.JPG

IMG_0240.JPG

IMG_0241.JPG

IMG_0239.JPG

Endret av Mr. Erling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du legger merke til detaljen på bildet at det ligger et par hansker over rattet.🤔
Det er ikke for jåleri!
Har du sett hvor blanke rattene er på folks biler? Skulle tro de var av plast, som i gamle dager.
Hva tror det er?
Riktig, skitt!

Det sies at det mer bakterier på et bil ratt enn et utedass, fordi folk stapper i seg mat og snacks mens de kjører bil:
- Jeg spiser aldri i bilen
- Jeg har alltid kjøre hansker på!
Du tror sikkert jeg er sprø😉

Dette med å spise i bilen ble faktisk er tema hos IF da jeg ba om å endre forsikringen fra kasko til kun brann & tyveri pga. vinteropplag.
IF's erfaringer var at gnagere trakk inn i garasjer om vinteren, og var det rester / smuler av organisk stoff, ville de finne det og i verste fall bygge seg bol med bilens deler - ledninger.
Husk den blir stående i  6 mnd. sa IF

IF forslo derfor på dette grunnlag  at jeg skulle beholde full kasko under vinter lagring.
Avslo av ovennevnte grunn!
Syns du et jeg fortsatt er sprø ( ref. ovennevnte)?

IMG_0239.JPG

Endret av Mr. Erling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...