Ingvaldsen Skrevet August 3 Share Skrevet August 3 2 timer siden, mowz skrev: denne bilen har det vært stille fra en stund nå, oppdater gjerne mowz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet August 4 Share Skrevet August 4 14 timer siden, Ingvaldsen skrev: denne bilen har det vært stille fra en stund nå, oppdater gjerne Det er faktisk 5 år siden.... så en del ting har skjedd siden da. Skal se om jeg finner igjen tråden min så kanskje det kommer en oppdatering der 🙂 Ingvaldsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet August 4 Share Skrevet August 4 (endret) . Endret August 4 av Positiv papertiger, fupsaker, Marius2002 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 9 Share Skrevet August 9 laffe, skoglund, papertiger og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenM3css Skrevet August 11 Share Skrevet August 11 HakonLimseth, Reef89, Lars S og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet August 19 Share Skrevet August 19 Kvelds stemning i høst vær HakonLimseth, jonas1///, papertiger og 16 andre reagerte på dette 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet August 19 Share Skrevet August 19 Saltkjelen, fupsaker, HakonLimseth og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet September 15 Share Skrevet September 15 En liten 🖕🏻 til original polizei her inne Marius2002, Stawky, Saltkjelen og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet September 27 Share Skrevet September 27 Bilder av bilen i dag. Samt ved kjøp, for to år siden. papertiger, Ampera, HakonLimseth og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet September 28 Share Skrevet September 28 Ingen, Eystein Ose, Marius2002 og 14 andre reagerte på dette 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 29 Share Skrevet September 29 Kanskje de mest komfortable bilstolene som er laget 👍 Herfra gikk det bare nedover med BMW sine komfortstoler hva angår sittekomfort og innstillings muligheter. Ampera, KMT, Markus E30 og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet September 29 Share Skrevet September 29 4 timer siden, Fredrik 90 skrev: Kanskje de mest komfortable bilstolene som er laget 👍 Herfra gikk det bare nedover med BMW sine komfortstoler hva angår sittekomfort og innstillings muligheter. eneste som trumfer disse er de man få i merinoskinn med alcantara piping, fåes i feks e70 facelift. hinsides myke å sitte i sammenlignet med både nappa og dakota/papp, kvaliteten på skinnet er også veldig bra sammenlignet med merino på nyere biler som f-serie. men synes enda man får beste knekken i gode gamle e39/e38 komfårstolen, men der må man shimse fremre stolfeste for å få nok vipp på sitteputa. e60 og lignende kan man jo vippe til føttene henger å dingler. fupsaker og papertiger reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Erling Skrevet Oktober 8 Share Skrevet Oktober 8 F13 sine komfort seter var da ikke så ille, selv dette ble produsert i 2016 fupsaker, E.C. og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Erling Skrevet Oktober 26 Share Skrevet Oktober 26 (endret) Z4 (g29) Ikke komfort, men elektriske sports seter. Utrolig nok er det ørlite bedre plass for fører i denne Z4 enn F13 650'n. - Z4 er svært bred! - Z4 er svært lav! På F13 fikk ''gass benet'' litt antydning til krampe etter 2 timer. Z4 har jeg ikke hatt en måned enda, men etter en 3 timers tur, var kroppen like fin. Dette er den første bil jeg har måtte heve setet for å kunne se over dashbordet og lange panser! Jeg rager 185 cm over havet. Og det og stige ut og inn er betydelig lettere med Z4 enn F13'n😉 Hvem kunne tro det? Vel, jeg viste om det før jeg signerte kontrakt og ventet i 6 mnd., for jeg prøvde en veldig vakker, lysere blå med røde seter Z4 2022 modell i Skien Bila med manuelt gir. Etter 2 timer med manuelt var jeg ikke i tvil om at den gode gamle 8 girs automat er best for meg. De 2 siste BMWer har hatt det. De manuelle er ikke som i gamle dager hvor man kunne ''ligge på giret'' i svinger oppdaget jeg. Grunn? Makter 120 kmt. på 2ndre giret Endret Oktober 26 av Mr. Erling Ampera, The Quark, KireS og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Erling Skrevet Oktober 26 Share Skrevet Oktober 26 (endret) Kanskje du legger merke til detaljen på bildet at det ligger et par hansker over rattet.🤔 Det er ikke for jåleri! Har du sett hvor blanke rattene er på folks biler? Skulle tro de var av plast, som i gamle dager. Hva tror det er? Riktig, skitt! Det sies at det mer bakterier på et bil ratt enn et utedass, fordi folk stapper i seg mat og snacks mens de kjører bil: - Jeg spiser aldri i bilen - Jeg har alltid kjøre hansker på! Du tror sikkert jeg er sprø😉 Dette med å spise i bilen ble faktisk er tema hos IF da jeg ba om å endre forsikringen fra kasko til kun brann & tyveri pga. vinteropplag. IF's erfaringer var at gnagere trakk inn i garasjer om vinteren, og var det rester / smuler av organisk stoff, ville de finne det og i verste fall bygge seg bol med bilens deler - ledninger. Husk den blir stående i 6 mnd. sa IF IF forslo derfor på dette grunnlag at jeg skulle beholde full kasko under vinter lagring. Avslo av ovennevnte grunn! Syns du et jeg fortsatt er sprø ( ref. ovennevnte)? Endret Oktober 26 av Mr. Erling Ampera og uglefossen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå