Ingvaldsen Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Ble carport til snøen kom TRF, Lars S, EspenM3css og 6 andre reagerte på dette 9
EspenM3css Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden 1 time siden, Snagg30 skrev: Min våte drøm er at vi får en egen tråd om Porsche her, savner bimmers mye samt å ha egen tråd. GT3’n får stadig oppgraderinger både innvendig og utvendig Kan jo bare joine porsche forumene, så kan dere snakke om pts lakk og sømmene🤣 klassisk porsche prat
Dusy Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Fra sommer til vinter 🥲 mslello, EspenM3css og Ampera reagerte på dette 3
GtiGtr Skrevet 56 minutter siden Skrevet 56 minutter siden 7 timer siden, Saltkjelen skrev: Det har vært generelt romslig takhøyde her for andre biler enn BMW, men i takt med Porsche-økningen kommer det også flere rapporteringer om innhold som ikke omhandler BMW. Det kan kanskje se ut til at man etter hvert må henstilles til å lage en egen "snapshot of the day"-tråd i annet-delen på forumet for andre biler enn BMW/Mini/RR. Som bilentusiast, og ikkje merkefantast, så må eg sei at ein er bra gretten om du blir såpass irritert av en Porsche i en tråd at man tar seg bryet med å rapportere det til dåkke moderatorer 😛 Forum er jo utdøende, så å "kaste ut folk" som helt eller delvis prøver andre "spreke" merker ut av forumet så blir det fort stille. Er jo sjølvsagt forskjell om en legger ut en Porsche eller annen entusiastbil, eller om en legger ut at en har kjøpt seg ny VW E-up. Eg kjem i utgangspunktet fra VACN-forumet, men der har vi jo gått fra 5000 medlemmer til under 1000 på nokon år, og sikkert bare 50-100 som er aktive på forumet pr mnd. Skjer endel meir her på bimmers så eg er inn her og leser, sjølv om det sikkert er 15 år siden min siste BMW. Dusy, Eystein Ose og morkan reagerte på dette 3
Eystein Ose Skrevet 4 minutter siden Skrevet 4 minutter siden Det meste med bil er gøy. Polering er ikke en av de tingene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå