Eystein Ose Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Anleggsbil eivi91, Snagg30, Olaandref og 11 andre reagerte på dette 14
sveigis Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden 1 time siden, Eystein Ose skrev: Anleggsbil Flott anleggsbil😊 Eystein Ose reagerte på dette 1
Kolstad Jr. Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Kult at noen har tatt seg tiden å lage en modellbil helt lik min 😅 Men de har jo fått navnet feil, heter jo Kolstad, ikke Cecotto til etternavn 🤷 Paulus, mslello, Eystein Ose og 9 andre reagerte på dette 6 6
Olaandref Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden (endret) 14 timer siden, sveigis skrev: Flott anleggsbil😊 Noterer meg at far i huset har ordnede forhold når det kommer til rollefordeling i husholdningen, far @Eystein Osekjører/tar bilder, mor laster/losser 👌🤩 Endret 8 timer siden av Olaandref Eystein Ose og Lars89 reagerte på dette 2
Ampera Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden DHL har vært på besøk sveigis, BrokeBoi, papertiger og 7 andre reagerte på dette 10
Eystein Ose Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden 1 time siden, Olaandref skrev: Noterer meg at far i huset har ordnede forhold når det kommer til rollefordeling i husholdningen, far @Eystein Osekjører/tar bilder, mor laster/losser 👌🤩 Ja liker best å vente i bilen, men ble å utfordre de kritthvite sneakersene for et bilde til Bimmers Olaandref, Saltkjelen, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 4
Ampera Skrevet 36 minutter siden Skrevet 36 minutter siden Dagens bakpart! Tore Høgvold, KireS, sveigis og 1 annen reagerte på dette 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå