Andreas_R Skrevet i går, 13:33 Skrevet i går, 13:33 laffe, Marius2002, Tony Soprano og 14 andre reagerte på dette 17
Fredrik 90 Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Var på Kjevik på fly og bilshow i dag 👍 Fikk "kjeft" av han som sto å dirigerte parkeringa der, han mente helt klart at det var stor synd å parkere denne på besøks parkeringen og ikke inne på utstillingen 😂 Men med en sta og egenrådig 3 åring på slep og ett lag med pollen over bilen så tenkte jeg det var best å stå utenfor denne gangen 😅 KMT, Olaandref, Orjan og 7 andre reagerte på dette 10
Lars89 Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Jeg gadd ikke gå så langt så da ble det "ymse ræl" -avdelinga på meg. Bra opplegg! papertiger, KMT, Øyvind L. og 3 andre reagerte på dette 6
Dusy Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Videreutdanning i rus og avhengighetsproblematikk i boks! 🍻🥳 Straks ferie så da blir det litt tid med M3 og klargjøring av denne som bryllupsbil 😎 Orjan, Olaandref, ahj og 3 andre reagerte på dette 6
Olaandref Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 16 timer siden, Fredrik 90 skrev: Var på Kjevik på fly og bilshow i dag 👍 Fikk "kjeft" av han som sto å dirigerte parkeringa der, han mente helt klart at det var stor synd å parkere denne på besøks parkeringen og ikke inne på utstillingen 😂 Men med en sta og egenrådig 3 åring på slep og ett lag med pollen over bilen så tenkte jeg det var best å stå utenfor denne gangen 😅 Noe sier meg at 3 åringen slekter på far sin da Fredrik 😇
Skulebollen Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Burde vel stå trygt der🤔 Markus E30, BrokeBoi og Ampera reagerte på dette 3
mcbanan Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 1 time siden, Skulebollen skrev: Burde vel stå trygt der🤔 Der er du heldigvis i nærheiten av Kokstad Autosenter dersom bilen skulle ha funne på nye sprell til du er tilbake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå