JMossige Skrevet Mandag kl. 21:49 Skrevet Mandag kl. 21:49 7 minutter siden, Ingvaldsen skrev: Du som vant budrunden? —————————— x5M er tatt i full bruk nå etter siste smårep, får vell snart få den på finn Ja det stemmer. Se der ja, tøffe de felgene 👍
Skulebollen Skrevet Tirsdag kl. 22:39 Skrevet Tirsdag kl. 22:39 Flott på Sveastranda😊 Walkabout, MarcusSteffensen, Dusy og 12 andre reagerte på dette 15
papertiger Skrevet i går, 06:51 Skrevet i går, 06:51 Første ferieovernatting fra i går til i dag. Kjørt nøyaktig 400km. *MrB*, Marius2002, fupsaker og 8 andre reagerte på dette 11
Fredrik 90 Skrevet i går, 19:53 Skrevet i går, 19:53 Nå skjønner jeg hvorfor hotellet var så dyrt 😂 Goodwood festival of speed i morgen 👍 ahj, teerex, Tore Høgvold og 16 andre reagerte på dette 16 3
papertiger Skrevet i går, 20:11 Skrevet i går, 20:11 17 minutes ago, Fredrik 90 said: Nå skjønner jeg hvorfor hotellet var så dyrt 😂 Goodwood festival of speed i morgen 👍 Gled deg, 11 år siden jeg var der, det var et mekka for sånne som oss!
mr.pingu Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Siste stopp før vi er hjemme igjen eivi91, *MrB*, Patryck og 9 andre reagerte på dette 12
Eystein Ose Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden mr.pingu, Patryck, eivi91 og 10 andre reagerte på dette 13
*MrB* Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden «Fløtt deg!» anno 2000 Ampera, Heik80, eivi91 og 10 andre reagerte på dette 13
eivi91 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Etter tre netter på Lillehammer har vi ankommet Sverige, og slått leir litt utenfor Strømstad. 😊 Lillehammer: På vei mot Sverige: Strømstad: *MrB*, Dusy, MarcusSteffensen og 5 andre reagerte på dette 8
Fredrik 90 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 32 minutter siden, *MrB* skrev: «Fløtt deg!» anno 2000 Den der sier fløtt deg i 2026 også. Når han i Audi Q7 maxer ut på 235 km/t og ser denne fortsatt ligger å dytter i bakspeilet så flytter han seg. Har kjørt noen turer med min E39 Alpina B10 til Tyskland nå, jeg opplever ofte at sjåfører i nye premiumbiler ikke vil slippe meg frem da de nok tenker at de skal kjøre fortere enn den gamle BMW’en bak. Men når de begynner å gå tom for krefter nord for 230 km/t og den gamle BMWen fortsatt helt uanstrengt henger i bakspeilet så legger dem seg inn. Da er det digg å ha nok krefter i øvre register til at man faktisk kan akselerere forbi dem. *MrB* reagerte på dette 1
Eystein Ose Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden ///FredriK.S, Snagg30, Reef89 og 7 andre reagerte på dette 10
Dusy Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Én av mange turer til butikken for å skaffe hva enn den gravide har av cravings..denne gangen uten hell 😵💫 Espen.st, eivi91, *MrB* og 4 andre reagerte på dette 7
Espen.st Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Trackday, alt for varmt 🥵 Dusy, GtiGtr, Lars89 og 8 andre reagerte på dette 11
Saltkjelen Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Det er batteribilen som får gleden av å reise på langtur. 🤓 ahj, laffe, ///M-ini95 og 3 andre reagerte på dette 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå