Robkill Skrevet i går, 16:12 Skrevet i går, 16:12 Revnet et forhjul over en grusveg på fjellet, og venter på nye dekk! Godt at det ikke er langt til soveplass 😝😅 mr.pingu, fupsaker, Walkabout og 18 andre reagerte på dette 21
papertiger Skrevet i går, 21:11 Skrevet i går, 21:11 Etterlengtet ettermiddagsvask av i3 i dag og vinterhjul i går laffe, Walkabout, Ampera og 8 andre reagerte på dette 11
Walkabout Skrevet i går, 22:11 Skrevet i går, 22:11 @Robkill på akkurat den plassen var jeg jaggu sjøl for tre år siden. Ampera, Marius2002, Saltkjelen og 6 andre reagerte på dette 9
mr.pingu Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden 15 hours ago, Robkill said: Revnet et forhjul over en grusveg på fjellet, og venter på nye dekk! Godt at det ikke er langt til soveplass 😝😅 Hvilken taktelt her du? Ser helt super ut med det store forteltet. Ikke minst er bilen helt rått og Robkill reagerte på dette 1
OddErik_E34 Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden E34 til jobb i dag mildt sagt, veldig OK! papertiger, Stawky, Tore Høgvold og 15 andre reagerte på dette 18
Robkill Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden @Walkabout Lyste vel photoshoot av plassen tenker jeg! 😄 @mr.pingu Det er Moby Mountain Peak XL. Veldig fornøyd med forteltet når det regner 🙂 Tar ikke stor plass om man dropper å sette det opp heller
*MrB* Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Inne til hjulstilling og litt forefallende. Vi kan slå fast at sylinderindeksen hos Bilia økte dramatisk da jeg parkerte. Snagg30, Marius2002 og Daniel. reagerte på dette 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå