Andycam Skrevet April 2, 2018 Share Skrevet April 2, 2018 (endret) That time of the year (Bilde tatt med mobil...) Endret April 2, 2018 av Andycam bimmerfun, Daniel., awt og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard Bruvik Skrevet April 2, 2018 Share Skrevet April 2, 2018 Nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 2, 2018 Share Skrevet April 2, 2018 Nå gadd jeg ikke vente noe mer. StigJ, danskiii, nitrox111 og 25 andre reagerte på dette 28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet April 2, 2018 Share Skrevet April 2, 2018 3 minutter siden, Saltkjelen skrev: Nå gadd jeg ikke vente noe mer. Space litt foran og bak så er du i boks. Ellers helt perfekt F01 Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet April 2, 2018 Share Skrevet April 2, 2018 Er kanskje ikke så farlig når man har en bil til nei, lurer litt på det samme på min bmw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 2, 2018 Share Skrevet April 2, 2018 1 time siden, Slavearbeider'n skrev: Space litt foran og bak så er du i boks. Ellers helt perfekt F01 Takktakk! Nja, ja, tja. Jeg vurderer 12mm spacere bak og 10mm spacere foran, men jeg er litt skeptisk til bruk av spacere etter negative erfaringer, og det er andre ting som står høyere opp på prioriteringslisten. Vi får se. 1 time siden, flobben skrev: Er kanskje ikke så farlig når man har en bil til nei, lurer litt på det samme på min bmw. Nei, har man flere biler og man ikke er avhengig av bilen man legger om på, så er det bare å kjøre på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 2, 2018 Share Skrevet April 2, 2018 19 minutter siden, Saltkjelen skrev: Nå gadd jeg ikke vente noe mer. Ble meget pent med de felgene! Men må si meg enig med @Slavearbeider'n, skulle vært litt spacing foran. Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathiseen Skrevet April 2, 2018 Share Skrevet April 2, 2018 lagunilla, Werther, Saltkjelen og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 2, 2018 Share Skrevet April 2, 2018 Påskeferie, på vei hjemover. lagunilla, awt, Marius2002 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krini94 Skrevet April 2, 2018 Share Skrevet April 2, 2018 Tror jeg venter ett par dager til med å legge om til sommerhjul Marius2002, ahj, MGunders og 3 andre reagerte på dette 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet April 3, 2018 Share Skrevet April 3, 2018 Passa fint med snø siste dagen før avreise på jobb. Bestilt innkjøring service 20april. Det gledes! ahj, Marius2002, fupsaker og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet April 4, 2018 Share Skrevet April 4, 2018 Kjøpte ny i går Marius2002, magneten, Otis og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet April 4, 2018 Share Skrevet April 4, 2018 Fikk tatt en grundig vask av hjulhus og lagt om mandag, idag ligger her snø magneten, sandersander, Walkabout og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet April 4, 2018 Share Skrevet April 4, 2018 44 minutter siden, Skulebollen skrev: Fikk tatt en grundig vask av hjulhus og lagt om mandag, idag ligger her snø Er dette på Møre ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet April 4, 2018 Share Skrevet April 4, 2018 Nei i Nordfjord 😊 hvordan det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå