Orjan Skrevet Juli 29, 2021 Share Skrevet Juli 29, 2021 Liten kveldstur 😎 HelgePer, Sjakalen, Pekka og 16 andre reagerte på dette 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juli 30, 2021 Share Skrevet Juli 30, 2021 Rett ut fra hellakkering🤩 Ron Jeremy, Reef89, uglefossen og 21 andre reagerte på dette 24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 30, 2021 Share Skrevet Juli 30, 2021 Ser på nettet at det flere steder i løpet av sommeren annonseres med "Drive Your Classic to Work Day". Det gjør jeg flere ganger i uka jeg 😅 sveigis, Tony Soprano, Sjakalen og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Juli 30, 2021 Share Skrevet Juli 30, 2021 Det er aldri, og da mener jeg aldri problem fritt når vi kjøper ny bil 😅 stått siden onsdag og lenger skal den stå. Marius2002, BimmerFan!, sveigis og 10 andre reagerte på dette 2 4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 30, 2021 Share Skrevet Juli 30, 2021 @Snagg30 Hva er galt? en G30 går da aldri istykker 😀 Jeg vil ha de felgene dine forresten 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Juli 30, 2021 Share Skrevet Juli 30, 2021 12 minutter siden, Fredrik 90 skrev: @Snagg30 Hva er galt? en G30 går da aldri istykker 😀 Jeg vil ha de felgene dine forresten 😅 Bilen skulle inn for bytting av klosser men mekaniker ville ikke gjør det pga skivene var slitt og hadde stor kant på seg. Så skiver måtte bestilles inn og idag fikk Bavaria presset bilen inn en time men det var noen låse pinner som satt fast slik at mekaniker måtte slå de løs og var uheldig og ødela de. Jeg går på ferie mandag så krysser fingrene for at det ikke blir mye styr som tidligere slik vi har skikkelig bil i ferien Felgene kan jeg levere på døren din i løpet av neste uke, bare demonter interiøret dit så er alt ok Ampera, Dusy, Saltkjelen og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juli 30, 2021 Share Skrevet Juli 30, 2021 Energihotellet i dag Saltkjelen, Pekka, fupsaker og 14 andre reagerte på dette 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juli 31, 2021 Share Skrevet Juli 31, 2021 Ble et lite minitreff i går med @Saltkjelen, @ahj og @Ampera Knekten, Ampera, papertiger og 17 andre reagerte på dette 20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 31, 2021 Share Skrevet Juli 31, 2021 (endret) Annonse bilder lages, utrolig fornøyd med hjulene! Endret Juli 31, 2021 av danskiii Saltkjelen, Walkabout, ///M-ini95 og 13 andre reagerte på dette 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juli 31, 2021 Share Skrevet Juli 31, 2021 Omsider var skiltet og på plass Marius2002, sveigis, BimmerFan! og 15 andre reagerte på dette 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juli 31, 2021 Share Skrevet Juli 31, 2021 Ålesund - Nesodden gikk greit tross fellesferie trafikk 🐝 ble flittig bruk av Blinklys og sportmodus mslello, sveigis, Saltkjelen og 13 andre reagerte på dette 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Juli 31, 2021 Share Skrevet Juli 31, 2021 5 timer siden, liffi skrev: Ålesund - Nesodden gikk greit tross fellesferie trafikk 🐝 ble flittig bruk av Blinklys og sportmodus Voksen snittfart🤠 liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet August 1, 2021 Share Skrevet August 1, 2021 11 timer siden, Walkabout skrev: Omsider var skiltet og på plass Vurdert skiltramme? 😎 Slavearbeider'n og Sjakalen reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet August 1, 2021 Share Skrevet August 1, 2021 6 timer siden, HenrikSolberg skrev: Vurdert skiltramme? 😎 Det er vurdert i form av at det er konkludert med at det aldri kommer noe skiltramme på denne bilen ja HenrikSolberg, Reef89, sveigis og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paula86 Skrevet August 1, 2021 Share Skrevet August 1, 2021 (endret) Måtte bare Endret August 1, 2021 av paula86 Walkabout, Reef89, Pekka og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå