Skulebollen Skrevet November 6, 2022 Share Skrevet November 6, 2022 Er nå ett styr med dissa bilane🤓 N.E.W., BimmerFan!, ///M-ini95 og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet November 6, 2022 Share Skrevet November 6, 2022 4 minutter siden, Skulebollen skrev: Er nå ett styr med dissa bilane🤓 Hva nå? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet November 6, 2022 Share Skrevet November 6, 2022 (endret) Grundig vask av bil er muligens det kjedeligste jeg vet om, men resultatene gjør alt verdt det Endret November 6, 2022 av ///M-ini95 Fahad, StigJ, Dusy og 14 andre reagerte på dette 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet November 6, 2022 Share Skrevet November 6, 2022 Ferdig coatet med Modesta og klar for vinterlagring E.C., Ampera, lagunilla og 18 andre reagerte på dette 21 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet November 6, 2022 Share Skrevet November 6, 2022 7 timer siden, Kolstad Jr. skrev: Hva nå? 🤔 Synes ikke lilla plastikk er spesielt fint 😅 så disse skal lakkes og har kjøpt nye chromedeksel da disse er pepra med steinsprut ( fanger er nylig lakkert ) Reef89, ahj, Marius2002 og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 7, 2022 Share Skrevet November 7, 2022 To sjeldenheter på tunet i kveld 😍 Nå skal nyervervelsen til @hanssaefå beste pleie de to neste ukene 👌🏻 For en nydelig bil å kjøre. Både ser og kjennes ut som ny. Orjan, N.E.W., sveigis og 18 andre reagerte på dette 17 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 8, 2022 Share Skrevet November 8, 2022 På 6.11.2022 den 19.19, Skulebollen skrev: Synes ikke lilla plastikk er spesielt fint 😅 så disse skal lakkes og har kjøpt nye chromedeksel da disse er pepra med steinsprut ( fanger er nylig lakkert ) Dette er irriterende vanlig på G modellene 👎 Jeg bytta disse på min G30, men jeg gjorde den feilen at jeg kjøpte nye og bare fikk satt dem på. Skulle lakka de først, men de holder seg ennå enn så lenge 😅 Den originale høyglansen her tåler ikke mer enn 5 år før den ser ut som dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet November 8, 2022 Share Skrevet November 8, 2022 34 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Dette er irriterende vanlig på G modellene 👎 Jeg bytta disse på min G30, men jeg gjorde den feilen at jeg kjøpte nye og bare fikk satt dem på. Skulle lakka de først, men de holder seg ennå enn så lenge 😅 Den originale høyglansen her tåler ikke mer enn 5 år før den ser ut som dette Nei er imponerende dårlig fra Bmw faktisk.. Og ett forferdelig styr og få demontert. Er jo en egen fanger inni fangeren som må demonteres omtrent 😅 Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 8, 2022 Share Skrevet November 8, 2022 1 time siden, Fredrik 90 skrev: Dette er irriterende vanlig på G modellene 👎 Jeg bytta disse på min G30, men jeg gjorde den feilen at jeg kjøpte nye og bare fikk satt dem på. Skulle lakka de først, men de holder seg ennå enn så lenge 😅 Den originale høyglansen her tåler ikke mer enn 5 år før den ser ut som dette Få de coatet så varer de lengre før de falmer. Kan bruke Carpro Dlux feks. Venstre spylerdyse med coating og høyre uten. Her er venstre nyre coatet uten å ha buffet av coatingen. Fredrik 90, fupsaker og Ampera reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet November 8, 2022 Share Skrevet November 8, 2022 22 timer siden, StigJ skrev: To sjeldenheter på tunet i kveld 😍 Regner med at prosessen dokumenteres og publiseres til alles glede KKME30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKME30 Skrevet November 8, 2022 Share Skrevet November 8, 2022 Ble en 20km lang grusvei tur igår og 4 timer lang vask idag😅😅 inn for litt pleie og litt beskyttelse imorgen😃 mslello, BimmerFan!, E.C. og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 9, 2022 Share Skrevet November 9, 2022 18 timer siden, Orjan skrev: Regner med at prosessen dokumenteres og publiseres til alles glede Blir tatt en del bilder ja Lager et lite album på jobben når den er ferdig og legger ut på https://www.facebook.com/UnikBilpleie Orjan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet November 9, 2022 Share Skrevet November 9, 2022 Etter ca 1300 km med denne fordelt på to dager gjorde det godt å få luftet denne litt før den ble vasket og parkert igjen Lars S, Snagg30, Skulebollen og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet November 9, 2022 Share Skrevet November 9, 2022 Utkasta i forbindelse med snekkerarbeid:) Marius2002, N.E.W., ahj og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 11, 2022 Share Skrevet November 11, 2022 Å kalle det min bil er vel å fra det litt langt, men den var ihvertfall «min» i noen dager. 😛 Lars89, Marius2002, sveigis og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå