Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

Min og min……. I hvertfall for helgen😁 Vant valgfri demobil fra Bilia på Skøyen for en helg på Bjerke i våres. Fikk disponere en (nesten) ny M2 med manuell. Bilen har imponert meg mere, etterhvert som jeg har vent meg til den. Fantastisk balanse og kjøreegenskaper. Etterhvert som jeg ble tryggere på bilen og fikk den på landevei, imponerte den stort. Trykk på M1 knappen 3 ganger…… 😈…..Helt utrolig opplevelse for en som kun har kjørt større M-biler og en motorsterk cab. Først irriterte jeg meg over en "PLONG" lyd som kom så snar jeg kjørte 1 km/t over fartsgrensen. Dette var ikke så lett å få fjernet. Tenkte at en sånn bil kan jeg aldri eie. Etter litt leting i menyen, så klarte jeg til slutt å slå varslene. Resettes for hver gang man starter (det får man også oppgitt på skjermen). Utrolig artig å kjøre en sånn bil med manuelt gir. Når man kjører litt aktivt og girer ned, så øker turtallet og det knattra godt i eksospottene. Helt utrolig lyd….. og for noen vanvittige bremser. Piper litt i bremsene som en racerbil i lyskryss, denne fikk jeg faktisk veldig lyst på. Må bare innrømme at jeg ikke er helt fortrolig med designet, men glemte det fort bak rattet. Gleder meg til i morgen…… det blir nok noen mil😜

IMG_1751.jpeg

IMG_1754.jpeg

IMG_1755.jpeg

IMG_1757.jpeg

Endret av Tore Høgvold
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...