Olaandref Skrevet Januar 1, 2024 Skrevet Januar 1, 2024 To som står lagret på hver sin plass i bygda. Eystein Ose, Saltkjelen, Syvert og 10 andre reagerte på dette 13
Robkill Skrevet Januar 1, 2024 Skrevet Januar 1, 2024 Fant fort ut at mor og far ikke hadde fått brøytet gårdsplassen. Men bilen klatret likevel helt fint opp i tilnærmet gangfart ☃️ BimmerFan!, fupsaker, Chris A og 17 andre reagerte på dette 20
Kjennern Skrevet Januar 1, 2024 Skrevet Januar 1, 2024 Winter wonderland ❄️ Kolstad Jr., Reef89, mslello og 9 andre reagerte på dette 12
papertiger Skrevet Januar 2, 2024 Skrevet Januar 2, 2024 (endret) Planleggingsdag ble bytur for poden og meg; en tur på oljemuseet, på biblioteket å lese litt, spise is ute i kulden, dyr cappuccino på min faste kaffibar, og selvsagt parkere så langt vekke fra andre folk som mulig Endret Januar 2, 2024 av papertiger hanssae, Rita G, sveigis og 16 andre reagerte på dette 19
Reef89 Skrevet Januar 2, 2024 Skrevet Januar 2, 2024 Bedre parkeringsplass på et kjøpesenter kan man vel ikke få.? Hpi, Ampera, Chris A og 15 andre reagerte på dette 18
gnilb Skrevet Januar 3, 2024 Skrevet Januar 3, 2024 E34 på vinterføre er gøy ❄️ Ampera, Syvert, Kolstad Jr. og 14 andre reagerte på dette 17
Saltkjelen Skrevet Januar 3, 2024 Skrevet Januar 3, 2024 Er på tide å få tint opp de 25 kiloene med snø som ligger i hjulhusene her. Marius2002, Stawky, Markus E30 og 19 andre reagerte på dette 22
Rita G Skrevet Januar 4, 2024 Skrevet Januar 4, 2024 11 timer siden, Saltkjelen skrev: Er på tide å få tint opp de 25 kiloene med snø som ligger i hjulhusene her. Digger parkeringen Standsmessig Bmw-parkering 😎 For øvrig samme problemstilling her i morges. Langt skjegg fra hjulbuene på M50'n. Saltkjelen reagerte på dette 1
N.E.W. Skrevet Januar 4, 2024 Skrevet Januar 4, 2024 Ikke vinterlagringen jeg ønsket, men sneén kom før jeg rakk å flytte den inn i varmen. Litt sne skader jo ikke, så satser på at det går bra. Reef89, papertiger, Marius2002 og 7 andre reagerte på dette 10
TRF Skrevet Januar 5, 2024 Skrevet Januar 5, 2024 Liten snartur og tilbake over fjellet i går (Rena - Åndalsnes og tilbake via folldal/hjerkinn). Verdens vakreste vinterland, gode vinterveier, en av verdens beste dieselmotorer, en av verdens beste girkasser, fenomenalt bra 4hjulstrekk og ikke minst et av de bedre karosseriene og understellet man får tak i om man også må ha litt størrelse på bilen. Tur i lyse, retur i mørke. Alene i bilen, nesten alene på vegen. En god dag og tur 😀 sveigis, BimmerFan!, Dusy og 19 andre reagerte på dette 22
laffe Skrevet Januar 5, 2024 Skrevet Januar 5, 2024 (endret) 25 minutter siden, TRF skrev: Liten snartur og tilbake over fjellet i går (Rena - Åndalsnes og tilbake via folldal/hjerkinn). Verdens vakreste vinterland, gode vinterveier, en av verdens beste dieselmotorer, en av verdens beste girkasser, fenomenalt bra 4hjulstrekk og ikke minst et av de bedre karosseriene og understellet man får tak i om man også må ha litt størrelse på bilen. Tur i lyse, retur i mørke. Alene i bilen, nesten alene på vegen. En god dag og tur 😀 Herlig - kjører alltid Hjerkinn-Folldal-Venabygd om mulig i stedet for E6 selv når jeg kjører i de traktene, og biten fra Folldal til Venabygd har vel gitt meg de beste opplevelsene i bil vinterstid. Vinterdekte veier og lite trafikk er en god kombo Endret Januar 5, 2024 av laffe skoglund, TRF og Marius2002 reagerte på dette 3
liffi Skrevet Januar 6, 2024 Skrevet Januar 6, 2024 Kald F11 🙃 papertiger, Reef89, Rita G og 6 andre reagerte på dette 4 5
Markus E30 Skrevet Januar 6, 2024 Skrevet Januar 6, 2024 Må vel skru litt før sesongen, selvom man fryser pikken av seg🥶🥶 norbakken, sveigis, E.C. og 9 andre reagerte på dette 12
mslello Skrevet Januar 6, 2024 Skrevet Januar 6, 2024 Fin vinterdag Saltkjelen, Walkabout, papertiger og 9 andre reagerte på dette 12
Robkill Skrevet Januar 6, 2024 Skrevet Januar 6, 2024 Kald og møkkete 🥶 Chris A, Reef89, liffi og 11 andre reagerte på dette 14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå