Snagg30 Skrevet September 21 Share Skrevet September 21 Kom meg ei halv runde før lang strekka ble dekt i tykk blå røyk laffe, Lars89, ahj og 14 andre reagerte på dette 1 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E93, nå E63:-) Skrevet September 21 Share Skrevet September 21 1 minutt siden, Snagg30 skrev: Kom meg ei halv runde før lang strekka ble dekt i tykk blå røyk Hva har skjedd?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 21 Share Skrevet September 21 5erne i lørdags modus : mslello, Saltkjelen, fupsaker og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet September 21 Share Skrevet September 21 @BMW E93, nå E63:-) Ikke godt å si, kom på lang strekka ned mot angst svingen i full gass også kjente jeg motoren hostet og harket så ser jeg opp i speilet og eneste jeg ser en en stor sky. Litt som formel1 bilene når de havarerer.. Snodige er jo at motoren fungerer helt fint etter dette, ingen ulyder eller noe men den ryker i ny og ne. Autotech mente det kunne vær en bagatell at bilen har fått for mye olje ved en service slik det har lagt seg litt olje rundt om som ved større g krefter flytter på seg og kommer inn i innsug/turboene etc. Sjefen Kim tok bilen selv og kjørte og mente alt var ok, ingen fare sier han og sa jeg kunne ut å kjøre for å blåse rent. Men menst jeg står i pit på tomgang så ser jeg olje nivået synker og synker og valgte derfor og avslutte alt videre. Jeg måtte etterfylle 0.5L olje på vei til på Lesja, da havnet nivået på rundt midten og vekslet mellom midten og enda et høyere nivå, og under det som skjedde på Rudskogen osv så havnet det under minimum igjen. Fikk bytta Porsche mot Porsche som en trøst fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 21 Share Skrevet September 21 Virker ikke å være veldig holdbare de nyere Porsche motorene, synes stadig jeg leser eller hører om bytte av motorer etter havarier eller andre alvorlige feil. Det er ikke noe BMW kvalitet over dette tydeligvis 😉😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet September 21 Share Skrevet September 21 (endret) 6 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Det er ikke noe BMW kvalitet over dette tydeligvis 😉😅 Føler meg hjemme jeg Endret September 21 av Snagg30 BrokeBoi, Kolstad Jr., TRF og 3 andre reagerte på dette 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet September 21 Share Skrevet September 21 Nyvasket 5er 😍 flyktet til Forus en tur fra havtåka i Tananger. Ampera, Henrik K, Saltkjelen og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet September 21 Share Skrevet September 21 4 hours ago, Fredrik 90 said: Virker ikke å være veldig holdbare de nyere Porsche motorene, synes stadig jeg leser eller hører om bytte av motorer etter havarier eller andre alvorlige feil. Det er ikke noe BMW kvalitet over dette tydeligvis 😉😅 Du kan alltids kjøpe deg noe gammelt luftkjølt fjas. laffe og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E93, nå E63:-) Skrevet September 22 Share Skrevet September 22 21 timer siden, Snagg30 skrev: @BMW E93, nå E63:-) Ikke godt å si, kom på lang strekka ned mot angst svingen i full gass også kjente jeg motoren hostet og harket så ser jeg opp i speilet og eneste jeg ser en en stor sky. Litt som formel1 bilene når de havarerer.. Snodige er jo at motoren fungerer helt fint etter dette, ingen ulyder eller noe men den ryker i ny og ne. Autotech mente det kunne vær en bagatell at bilen har fått for mye olje ved en service slik det har lagt seg litt olje rundt om som ved større g krefter flytter på seg og kommer inn i innsug/turboene etc. Sjefen Kim tok bilen selv og kjørte og mente alt var ok, ingen fare sier han og sa jeg kunne ut å kjøre for å blåse rent. Men menst jeg står i pit på tomgang så ser jeg olje nivået synker og synker og valgte derfor og avslutte alt videre. Jeg måtte etterfylle 0.5L olje på vei til på Lesja, da havnet nivået på rundt midten og vekslet mellom midten og enda et høyere nivå, og under det som skjedde på Rudskogen osv så havnet det under minimum igjen. Fikk bytta Porsche mot Porsche som en trøst Har du garanti som dekker dette? Forsikring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 22 Share Skrevet September 22 22 timer siden, Snagg30 skrev: Autotech mente det kunne vær en bagatell at bilen har fått for mye olje ved en service slik det har lagt seg litt olje rundt om som ved større g krefter flytter på seg og kommer inn i innsug/turboene etc. Dette er ren svada man ikke engang bør forvente fra et barn. ///FredriK.S reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet September 22 Share Skrevet September 22 papertiger, Ampera, *MrB* og 6 andre reagerte på dette 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 22 Share Skrevet September 22 Gjemmer seg litt Dusy, BMWE39turbo, fupsaker og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet September 22 Share Skrevet September 22 (endret) Ranger 0 - Subaru 0 Ingen vinnere, bare tapere 🙈 Må vel kanskje se seg etter verdig Subaru erstatter snart da..(BMW) 🤔 Endret September 22 av Kolstad Jr. papertiger, Dusy, laffe og 3 andre reagerte på dette 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Høgvold Skrevet September 22 Share Skrevet September 22 Det gjelder å finne en plass litt unna inngangen på et kjøpesenter midt på en lørdag. BrokeBoi, Saltkjelen, Lars S og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet September 23 Share Skrevet September 23 Alpina’n måtte hjelpe en stakars Amg som ikke vil i gir mer .. 👌🏻 forskjell på kvalitet si Markus E30, fupsaker, Ampera og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå