papertiger Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Tur til Forsand i natt for å få sendt av gårde tre utstyrspakker til Stord. Skipet er på vei ut fjorden i bakgrunnen av bildet. Startet lasting kl 04, ferdig lastet kl 07! Deilig å sale opp 530’en og cruise innover landeveiene i ensom majestet kl 0230 🤩 ///M-ini95, Lars89, BimmerFan! og 11 andre reagerte på dette 13 1
Fredrik 90 Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden 1 time siden, papertiger skrev: Deilig å sale opp 530’en og cruise innover landeveiene i ensom majestet kl 0230 🤩 Det er sånne turer man husker 😎 Det er en fantastisk følelse å kjøre alene igjennom natten. Jeg har hatt noen fantastiske kjøreturer hjem fra Gardermoen sent nattestid, selv om det bare er motorvei hele veien så er det noe eget å suse igjennom natten helt alene med bare deg, en god lydbok, bilen og veien foran deg. I stede for å ta inn på hotell og reise dagen etter eller ta fly videre til Kristiansand så kjører jeg gjerne. papertiger, KKME30 og sveigis reagerte på dette 2 1
papertiger Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden 18 minutes ago, Fredrik 90 said: Det er sånne turer man husker 😎 Det er en fantastisk følelse å kjøre alene igjennom natten. Jeg har hatt noen fantastiske kjøreturer hjem fra Gardermoen sent nattestid, selv om det bare er motorvei hele veien så er det noe eget å suse igjennom natten helt alene med bare deg, en god lydbok, bilen og veien foran deg. I stede for å ta inn på hotell og reise dagen etter eller ta fly videre til Kristiansand så kjører jeg gjerne. Helt enig! Selv etter bare snaue 4 timer søvn så var jeg råklar og det ga en ufattelig deilig start på dagen, spesielt og da å tilbringe morgentimene ute i fint vintervær med bra folk gjør det enda bedre. Fredrik 90 reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden 2 timer siden, papertiger skrev: Helt enig! Selv etter bare snaue 4 timer søvn så var jeg råklar og det ga en ufattelig deilig start på dagen, spesielt og da å tilbringe morgentimene ute i fint vintervær med bra folk gjør det enda bedre. Absolutt, bilkjøring kan helt klart være terapi. Det er det iallfall for meg, det må jeg bare innrømme. Nattestid eller tidlig søndags morgen og helt uten mål og mening, det gjør at jeg kommer hjem igjen med ett lettere sinn. papertiger reagerte på dette 1
Daniel. Skrevet 40 minutter siden Skrevet 40 minutter siden Årets første første berøringsvask (egentlig forrige uke) 😅 Naturligvis så var den alt annet enn ren neste dag igjen. I dag rundet den 120.000km 🙂 Kan vel fortsatt si at den har lav kilometerstand i forhold til de fleste diesel E9x her til lands 🤔
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå