Fredrik 90 Skrevet Lørdag kl. 14:16 Skrevet Lørdag kl. 14:16 2 timer siden, ///M-ini95 skrev: Den er nok ikke den eneste i Oslo med rykte på seg 😅 Var en narkis som hadde gått løs på 6-7 biler i parkeringshuset "Sentrum P-hus" for ikke lenge siden. Onkelen min sin var blant annet en av disse, og skadene ble vel taksert til rett over 160 000. Men ja, støtter frustrasjonen over at noen alltid skal kline bilen ved siden av sin egen til tross for at det er ørten andre ledige plasser 😐 Jeg har stor sett parkert i Paleet P-Hus når jeg er i Oslo sentrum. Men etter en episode i fjor hvor vi måtte forbi en luguber ungdomsgjeng i gangen der så har vi droppa Paleet. Det er også håpløst trange ramper der. Det er fælt å si det men jeg har begynt å velge parkeringshus som ligger lengre vekk fra områder hvor narkiser og gjenger holder seg. Så da har det blitt mye på Aker Brygge (helt latterlig dyrt dog) og Slottsparken P hus hvor man kan lure kameraene ved å først kjøre ned til Hertz for så å kjøpe opp på plan 2 igjen å parkere 😂 ///M-ini95 reagerte på dette 1
mslello Skrevet Lørdag kl. 14:23 Skrevet Lørdag kl. 14:23 Aventurin rød 🤩🤩 Eivind92, papertiger, sveigis og 14 andre reagerte på dette 17
Werther Skrevet Lørdag kl. 18:58 Skrevet Lørdag kl. 18:58 21 hours ago, BrokeBoi said: Dette fenomet må seriøst være en hjerneskade. 21 hours ago, Fredrik 90 said: Dette er en hjerneskade, eller funksjonsbrist i hodet. 21 hours ago, liffi said: Ja! Er hjerneskade på slike folk. Jeg skylder på Tetris! En hel generasjon ødelagt av besettelsen og tilfredsheten det gir å legge klosser oppå hverandre. Når de ser en ledig parkeringsplass innerst mellom veggen og en annen bil bare MÅ de tette hullet. Angående Oslo City p-hus, så bruker jeg det 5-6 ganger i måneden. Det positive er at det er veldig god plass der, både mtp antall biler/plasser og størrelsen på plassene. Mest sannsynlig det mest behagelige parkeringshuset i Oslo sånn sett, spesielt i forhold til helvete inne i Paleet p-hus som er tilpasset Toyota Yaris. Det har blitt færre narkomane siste halvåret da Oslo City/Apcoa har fjernet kodedisplayet på gateplan (som ble misbrukt av narkomane på natta), så det er ikke så ille som det var. Dog er det fortsatt noen som kommer seg inn på natta for å campe nederst i 5 etasje. Jeg pleier å parkere rett ved siden av der de sitter slik at de ser at jeg ser dem. Det gir en slags avskrekkingseffekt når de ser eieren. Sist gang satt det 5 stykk der, og han ene komplimenterte faktisk Z3en og det ga jo litt smalltalk. Selv i heroinrusen hørte han at S50en var noe ekstra. Har opplevd et tilfelle der en narkis hadde sittet foran bilen og mekket heroin, og det medførte et lite svimerke på frontfanger. De liker å sitte mellom vegg og bil, så parker alltid helt oppi veggen. En kollega holdt på å rygge over en narkis som lå og sov under Teslaen hans. Og en annen kollega opplevde hærverk på bilen sin. Så noe bøll er det, men lite innbrudd og tyverier. Ser nå at dette ble veldig off topic, men håper det går greit. Dusy, liffi og BrokeBoi reagerte på dette 3
liffi Skrevet Lørdag kl. 19:29 Skrevet Lørdag kl. 19:29 Utrolig hva man skal drive med i helgene.. @Robkill Ingen, Ampera, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 4
StigJ Skrevet Lørdag kl. 23:45 Skrevet Lørdag kl. 23:45 Ganske trivelig å ha den stående i egen garasje om vinteren. Føler jeg traff rimelig godt da jeg kjøpte denne. Snart 15 år i mitt eie og enda like betatt av den. Reef89, Stawky, Kvasi og 25 andre reagerte på dette 28
MagnusAG99 Skrevet Søndag kl. 11:21 Skrevet Søndag kl. 11:21 Vasket bilen og vært kakebud til gamle hjemmet igår. BimmerFan!, Dusy, *MrB* og 7 andre reagerte på dette 10
Fredrik 90 Skrevet Søndag kl. 13:25 Skrevet Søndag kl. 13:25 Vi opplever å stadig ha knallfint vintervær her på Sørlandet, sol og tørre veier betyr oftere og oftere lufting av E34en 🤩 En liten benstrekk langs den "Sørlandske Autobahn" 👍 Fortsetter dette så får vi en tidlig vår 😀 liffi, Ingen, *MrB* og 8 andre reagerte på dette 11
Robkill Skrevet Søndag kl. 17:05 Skrevet Søndag kl. 17:05 21 timer siden, liffi skrev: Utrolig hva man skal drive med i helgene.. @Robkill Du må jo dele at vi forsøker (ikke klarer) å redde en eldrende tysk bil? 🤫 Lars89, Ingen, GtiGtr og 3 andre reagerte på dette 6
liffi Skrevet Søndag kl. 18:52 Skrevet Søndag kl. 18:52 (endret) Joda men jeg er bare en snik fotograf 🤷🏼♂️ Endret Søndag kl. 18:52 av liffi Ingen og Marius2002 reagerte på dette 2
Automat Skrevet Søndag kl. 19:50 Skrevet Søndag kl. 19:50 Ikkeno bimmer her enda🙃 Lars89, Marius2002, hemperen og 1 annen reagerte på dette 4
ehaugsnes Skrevet Mandag kl. 16:37 Skrevet Mandag kl. 16:37 Skivebom av meg og selge snøfresen for litt sia. Ble solgt pga ny fres, som jeg selvfølgelig ikke har henta enda…😅 handmåkke en svær gårdsplass er ikke bare bare StigJ, liffi, Marius2002 og 11 andre reagerte på dette 13 1
liffi Skrevet Mandag kl. 19:16 Skrevet Mandag kl. 19:16 Litt vedlikehold trengs m-blå, Saltkjelen, Stawky og 8 andre reagerte på dette 11
Saltkjelen Skrevet i går, 13:48 Skrevet i går, 13:48 Luftet veteranbilen i dag. papertiger, m-blå, BimmerFan! og 30 andre reagerte på dette 32 1
Tony Soprano Skrevet i går, 15:49 Skrevet i går, 15:49 TLC Taycan CT 4S laffe, Peak, Lars89 og 7 andre reagerte på dette 10
ehaugsnes Skrevet i går, 17:55 Skrevet i går, 17:55 4 timer siden, Saltkjelen skrev: Luftet veteranbilen i dag. Rett og slett helt perfekt! Du har riktig smak😄 m-blå og Saltkjelen reagerte på dette 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå