Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

52 minutes ago, Rune-K said:

Jeg og falt for den der, 3 serie har liksom aldri vært meg men akkurat den der var slettes ikke gæærn. Synd den har så kjipe seter. Men laksetrapp er bare helt riktig.

Men har den BBS pakke og BBS kopi felger? Synes det høres merkelig ut.

Selger er i allefall ærlig nok til å skrive at det ikke er ekte vare - det er det jaggu ikke alle som tar seg bryet med. 

Kjip innvendig, og kjip girkasse - ellers er den jo fantastisk kul. Deilig å se noe annet enn mtech1/2 på e30. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rune-K skrev:

Jeg og falt for den der, 3 serie har liksom aldri vært meg men akkurat den der var slettes ikke gæærn. Synd den har så kjipe seter. Men laksetrapp er bare helt riktig.

Men har den BBS pakke og BBS kopi felger? Synes det høres merkelig ut.

Meget tøff den ja. Men er enig ang setene. Så litt kjedelig ut på en ellers strøken bil. 

Tja, skikkelige BBS RS i en attraktiv dimensjon koster jo fort heroin. Aner ikke hvilke felger den ble levert med om den kom ny med BBS fangere/skjørter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ahj skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=151770112 

Meget spesiell M550 d.Meget godt utstyrt??Bilen Er Filiberto’s! Jan fjernes 

Kan hende den har blitt lagt ut her før, men jeg synes teksten her helt gull 😂

Tipper teksten betyr at bilen er i sameie mellom Filiberto og Jan, men at Jan kan fjernes som medeier :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, ahj skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=151770112 

Meget spesiell M550 d.Meget godt utstyrt??Bilen Er Filiberto’s! Jan fjernes 

Kan hende den har blitt lagt ut her før, men jeg synes teksten her helt gull 😂

Eg linka til denne allerede den 10. Juli, ganske sjukt at teksten ikkje er retta enda 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Skulebollen skrev:

Har ikke denne ligget ute en stund🤔? Burde vel gå og komme med ett skambud? Vet ikke helt hvordan markedet er på m550d men er vel ikke så ille priset i utgangspunktet?

Den har nok ligget ute ei stund ja, den har også blitt linket hit x antall ganger :) Jeg synes heller ikke prisen er den værste og et bud burde gå an å fremme for de som orker å rive av folien og kjøpe nye felger. Bilen i seg selv ser jo grei ut. Jeg tenker at om selger virkelig vil selge, så hadde folien som er på nå røket og noen bedre bilder hadde dukket opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, liffi skrev:

Er vel ikke umulig det på 0.7bar 🤷🏼‍♂️

Har fortsatt vanskelig for å tru det. Har sendt selger en melding og hele motoren er orginal. Min gamle e46 2.2 med eksakt samme pressa hadde 270 hk i motor. Og det var med Fekzen tune. 

328'n jeg har nå med TS2 presse og datasprut som gir ytterligere 50 hk, bremser 305 hk på hjula, 360 hk motorhester, den går på 0.8 bar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nei jeg hadde trudd på det, men har aldri benka mine med presse. Hadde en 528 med presse en gang og «butdyno’n» sa 280hk men hadde jeg kjørt den i dag så hadde jeg sagt 230 kanskje. 
 

men om han har fått beskjed om 290 fra produsent så hadde jeg tatt den infoen på strakk arm sjøl . Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Daniel. skrev:

Tilsynelatende strøken E34 530i (M60).

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=163655217

Sikkert en bra bil men M60B30 må være den mest skuffende motoren som er puttet i en E34. Det eneste som er bra med den er at gangen i den er veldig fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Rune-K skrev:

Sikkert en bra bil men M60B30 må være den mest skuffende motoren som er puttet i en E34. Det eneste som er bra med den er at gangen i den er veldig fin.

Nei det er vel ikke akkurat det beste alternativet. Fin lyd er vel nesten det eneste positive :P Resten gjør vel M30 bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...