Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte meg ny familiebil i påsken, 2021 IX3 :) Fikk den levert igår, veldig godt fornøyd så langt!

Må nesten skryte litt av forhandlaren og, Autocarrera i Porsgrunn. Eg bur i Bergen så visning var upraktisk å få til.

Selgar forsikra meg at bilen var veldig fin, kun ein liten kankøyring på ein av felgane å påpeike. 

Eg tok sjangsen sidan bilen kun hadde gått 32000km, så den blei sendt på transport oppover. Tok ein grundig vask idag, og kunne ikkje finne noko som helst å påpeike utover ein liten kankøyring som var opplyst :) 

Bilen var for ordens skyld rein og fin når den blei sendt frå forhandler, men var støvete når eg henta den så derfor umiddelbar vask.

2026-04-10 21.03.43.jpg

Skrevet

Gratulerer med iX3! Dette må vel være en av de bilene i markedet som har vært mest nedhypet (er det et ord?) før lansering, for deretter å vinne hjertene til alle som kjøpte den. Utrolig kjekk bil å kjøre og leve med i det daglige, hadde en faceliftutgave som leiebil en måneds tid. Den var med på helgetur til Bergen også. 

Skrevet
2 timer siden, mcbanan skrev:

Kjøpte meg ny familiebil i påsken, 2021 IX3 :) Fikk den levert igår, veldig godt fornøyd så langt!

Må nesten skryte litt av forhandlaren og, Autocarrera i Porsgrunn. Eg bur i Bergen så visning var upraktisk å få til.

Selgar forsikra meg at bilen var veldig fin, kun ein liten kankøyring på ein av felgane å påpeike. 

Eg tok sjangsen sidan bilen kun hadde gått 32000km, så den blei sendt på transport oppover. Tok ein grundig vask idag, og kunne ikkje finne noko som helst å påpeike utover ein liten kankøyring som var opplyst :) 

Bilen var for ordens skyld rein og fin når den blei sendt frå forhandler, men var støvete når eg henta den så derfor umiddelbar vask.

2026-04-10 21.03.43.jpg

Godt å høre, kjenner bilen (har hatt tilsvarende) så den er kanon!

Kjenner også forhandler, bra du er fornøyd, kos deg med en flott bil til en fornuftig penge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   2 medlemmer

• Opprett ny...