uglefossen Skrevet Oktober 26 Share Skrevet Oktober 26 2 timer siden, Mr. Erling skrev: IF forslo derfor på dette grunnlag at jeg skulle beholde full kasko under vinter lagring. Avslo av ovennevnte grunn! Syns du et jeg fortsatt er sprø ( ref. ovennevnte)? Jeg spiser ikke i bil, nøye med støvsuging. Likevel fikk jeg musebol under motordeksel og gnaging på ledninger i motorrom. Dette var på en bil som ble lite brukt om vinteren. Motorrom var også rent og pent. Så jeg er enig med IF, behold full kasko. Mr. Erling, ///M-ini95 og E.C. reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Oktober 29 Share Skrevet Oktober 29 Med rødt skinn i E36 og beige i F11 blir det helt perfekt med sort i E30😍 (dørtrekk blir montert etter lakkering av bil) m-blå, Marius2002, mslello og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Oktober 30 Share Skrevet Oktober 30 (endret) Excl. Leather Nappa/Mokka/exclusive seam, står det i betegnelsen av interiør. Individual leather covered dashbord, ceramic application controll elements og ambient interior light. 😊 Endret Oktober 30 av m-blå Marius2002, Ampera, Stawky og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenM3css Skrevet Oktober 30 Share Skrevet Oktober 30 2 timer siden, m-blå skrev: Excl. Leather Nappa/Mokka/exclusive seam, står det i betegnelsen av interiør. Individual leather covered dashbord, ceramic application controll elements og ambient interior light. 😊 Årh, har så lyst på en sånn spec🥵 m-blå reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet November 3 Share Skrevet November 3 laffe reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 3 Share Skrevet November 3 Beste utsikten man kan ha når man suser igjennom natten på vei hjem til Arendal fra Gardermoen. Du rusler ut av terminalen, V8ern fyrer med ett maskulint brom som gir gjenklang inne i P10 garasjen. Foran deg i deilig rød/orange lyser det i displayet "Range: 735 km"…nå er det straka veien hjem til en varm og god seng. Du ruller nedover E6, forbi Oslo som bader i lys og høye bygninger….det frister å svinge av for å få en smak om storbyens natteliv. Men jeg skal hjem til sovende kone og barn. Åtteren knurrer fornøyd oppover mot liertoppen, på andre siden av Drammen økes hastigheten litt, og så litt til…og enda litt. Vi nærmer oss Autobahn fart, og E18 holder standard som ikke står tilbake for selveste Autobahn…herlig å få noe igjen for bompengene. Det er nydelig hvordan E39en dundrer forover med tyngde, komfort og selvsikkerhet. Jeg sier det ofte om eldre BMW at jeg tror ikke vi helt viste hvor bra disse bilene egentlig var da de var nye. Jeg stortrives, føler meg som en viktig tysk forretningsmann i 1999 på vei hjem fra kongress…på ei slette gir jeg på ekstra for å doble fartsgrensen…bare for noen få sekunder. Ååå..det er så jævla digg!! Den 25 år gamle stasjonsvogna skyter uanstrengt fart…160..180..200..220 og brems...for en maskin. Jeg roer meg og milene slukes videre, ett par trailere og en Tesla ute i samme ærend som meg forseres totalt uanstrengt i forbikjøringsfeltet oppover mot Brokelandsheia. Jeg nærmer meg hjemme, nå begynner jeg å kjøre på veier jeg kan kjøre i blinde. Og det er bra for nå kjenner jeg øyelokkene er tunge. Plutselig står jeg foran min egen garasjeport som sakte glir opp, jeg triller rolig inn og slår av tenninga. Mens garasjeporten glir ned bak meg konstanterer jeg en reisetid på 3 timer og 15 min. Ny rekord tror jeg. Alpinaen tikker seg ned i temperatur mens jeg stikker bena under en varm dyne og reflekterer over hvilken utrolig flott bil jeg nettopp har kjørt. En av de bedre kjøreturene jeg har hatt på veldig lenge. Freude am fahren und gute nacht 😀 m-blå, papertiger, Tony Soprano og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 5 Share Skrevet November 5 Fikk endelig oppdatert kartet fra 2019 til 2025. Ikke det at jeg bruker navigasjonen så mye, hovedgrunnen var riktig fartgrense i dash. ///M-ini95, hanssae, Ampera og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå