StigJ Skrevet Januar 31 Skrevet Januar 31 Jeg traff på tre stk av de rett sør for Stavanger lufthavn på fredag da jeg var på vei hjem fra jobb. X3en du har bilde av en Porsche og en bøllete Z3 coupe med takstativ og to svære bøttelykter på taket 😅
Lars89 Skrevet Januar 31 Skrevet Januar 31 Den Z3en var tøff! 3.0i Er visst fritt valg av bil, men bonus for eldst mulig bil. N.E.W., fupsaker, Saltkjelen og 5 andre reagerte på dette 8
Dusy Skrevet Januar 31 Skrevet Januar 31 For en variasjon det var i den parken der, helt rått faktisk Phaeton, nye M2, Panamera og av alle ting en 2CV. Sistnevnte må jo nesten være Chuck Norris som tør å begi seg ut på en tur 😂 Saltkjelen og sveigis reagerte på dette 2
Saltkjelen Skrevet Mars 15 Skrevet Mars 15 Kjørte bak en E60 Alpina 550d i går 🤓 fupsaker, KMT, Ampera og 1 annen reagerte på dette 2 2
laffe Skrevet Mars 15 Skrevet Mars 15 3 minutter siden, Saltkjelen skrev: Kjørte bak en E60 Alpina 550d i går 🤓 Er ganske sjeldne disse, spesielt når det i tillegg er Bond-utgaven med maskingevær bak😅 Martin-D, fupsaker, Saltkjelen og 3 andre reagerte på dette 2 4
awt Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Så denne på Hovden i går. …det er visst ikke bare bare med en stor påskekylling på fjellet. …spesielt ikke når ferien akkurat har begynt. fupsaker, mslello og Ampera reagerte på dette 3
Fredrik 90 Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden For det første, flott med unge folk som jobber, tjener godt med penger og bruker dem på fete biler. For det andre så var det snakk om at han kjørte på Europeiske vinterdekk, ikke så lurt på Hovden i snøstorm. Har du råd til Audighini Q8 Urus så har du råd til ett sett ordentlige Hakkapelitta vinterdekk også. Lekse lært #1 Så til den siste der…en nevemagnet/dra til trynet som denne karen tydeligvis er burde nettopp fått seg en skikkelig på trynet. Bokstavelig talt! Så lærer han at trusler og konfrontasjoner ikke er veien å gå hvis han vil videre i eiendomsbransjen uten å bli stemplet som en slurk av alt og alle. Ydmykhet og forhandlingsevne er veien å gå. Det ville vært lekse lært #2 👍
flobben Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden 10 timer siden, awt skrev: Så denne på Hovden i går. …det er visst ikke bare bare med en stor påskekylling på fjellet. …spesielt ikke når ferien akkurat har begynt. Var en svart en på svenske skilter her oppe også, den holdt seg på veien. Rullet også en ny grå m5 stasjonsvogn som jeg har sett hver dag her også. teerex reagerte på dette 1
Skulebollen Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden 9 timer siden, Fredrik 90 skrev: For det første, flott med unge folk som jobber, tjener godt med penger og bruker dem på fete biler. For det andre så var det snakk om at han kjørte på Europeiske vinterdekk, ikke så lurt på Hovden i snøstorm. Har du råd til Audighini Q8 Urus så har du råd til ett sett ordentlige Hakkapelitta vinterdekk også. Lekse lært #1 Så til den siste der…en nevemagnet/dra til trynet som denne karen tydeligvis er burde nettopp fått seg en skikkelig på trynet. Bokstavelig talt! Så lærer han at trusler og konfrontasjoner ikke er veien å gå hvis han vil videre i eiendomsbransjen uten å bli stemplet som en slurk av alt og alle. Ydmykhet og forhandlingsevne er veien å gå. Det ville vært lekse lært #2 👍 Hadde jeg kjørt Urus hadde jeg kjørt på europeiske dekk💁♀️ Hakkapelita og tilsvarende nordiske dekk er for myke for sportsbiler. Så lekse lært er vel og ta i litt på akkurat den🤔 Snagg30 og Lars S reagerte på dette 2
Snagg30 Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden 14 minutter siden, Skulebollen skrev: Hadde jeg kjørt Urus hadde jeg kjørt på europeiske dekk💁♀️ Hakkapelita og tilsvarende nordiske dekk er for myke for sportsbiler. Så lekse lært er vel og ta i litt på akkurat den🤔 Enig med deg her, jeg satt på nordiske vinterdekk på forrige 911 og den ble helt ubrukelig å kjøre. Ustabil og vanskelig å kjøre selv i vanlig fart
Espen.st Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden 12 timer siden, Fredrik 90 skrev: Så til den siste der…en nevemagnet/dra til trynet som denne karen tydeligvis er burde nettopp fått seg en skikkelig på trynet. Bokstavelig talt! Så lærer han at trusler og konfrontasjoner ikke er veien å gå hvis han vil videre i eiendomsbransjen uten å bli stemplet som en slurk av alt og alle. Ydmykhet og forhandlingsevne er veien å gå. Det ville vært lekse lært #2 👍 Første jeg tenkte når jeg så bilde av han 😂 Saltkjelen, Fredrik 90 og teerex reagerte på dette 3
Fredrik 90 Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden 2 timer siden, Skulebollen skrev: Hadde jeg kjørt Urus hadde jeg kjørt på europeiske dekk💁♀️ Hakkapelita og tilsvarende nordiske dekk er for myke for sportsbiler. Så lekse lært er vel og ta i litt på akkurat den🤔 Det kan godt være du hadde, men du har etter hva jeg har forstått litt bedre erfaring til å håndtere slik redskap. Bilen skal være skodd etter forholdene og førerens ferdigheter.
teerex Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden 2 timer siden, Espen.st skrev: Første jeg tenkte når jeg så bilde av han 😂 Ikke så greit å havne i grøfta da, helt hjelpeløs 😇 Espen.st, Saltkjelen og Martin-D reagerte på dette 3
Ingvaldsen Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden 5 timer siden, Skulebollen skrev: Hadde jeg kjørt Urus hadde jeg kjørt på europeiske dekk💁♀️ Hakkapelita og tilsvarende nordiske dekk er for myke for sportsbiler. Så lekse lært er vel og ta i litt på akkurat den🤔 Kommer nok veldig ann på om du kun skal kjøyre på salta veier eller skikkelig vinterføre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå