papertiger Skrevet Mars 10 Skrevet Mars 10 4 minutes ago, Ingvaldsen said: Dritlei bussfortog å varierende flytider så denne gang ble det bil til kvitsøy, gikk smertefritt helt til ferga i arsvågen var innstilt.. å kom såvidt med på ferge nr2 til øya etter at Stangeland hadde kapra hele ferga. Man kommer alltids til jobb, spennende blir hjem igjen. Interessant, driver du Rogfast-tunnel på disse kanter for tida?
Ingvaldsen Skrevet Mars 10 Skrevet Mars 10 7 timer siden, papertiger skrev: Interessant, driver du Rogfast-tunnel på disse kanter for tida? Ja vi har 2 av 3 parseller av rogfastprosjektet, jeg blir nok værende på kvitsøy en stund papertiger reagerte på dette 1
awt Skrevet Mars 10 Skrevet Mars 10 Slik det var over Boknafjorden i går var ekstraordinært, og skjer sikkert ikke hvert skuddår engang. Jeg har hundrevis av turer over fjorden, og tror jeg kan telle på en fing de gangene jeg har støtt på trøbbel.
hanssae Skrevet Mars 11 Skrevet Mars 11 Ein av Far sine på besøk 😊 Ingen, eivi91, Marius2002 og 12 andre reagerte på dette 15
m-blå Skrevet Mars 11 Skrevet Mars 11 5 timer siden, hanssae skrev: Ein av Far sine på besøk 😊 Aaaa…. Jeg «vokste» opp i baksetet på ett par av dem. Min far hadde først en grønn 16TL så en brun 16TS. Rattgir og greier 👍🏻🤪 hemperen reagerte på dette 1
Eystein Ose Skrevet Mars 11 Skrevet Mars 11 Hatt service på F11 idag. Ny motorolje + filter, girolje + filter, olje på fordelingskasse, olje på diff foran, olje på diff bak og bremsevæske✅ hsd, Reef89, m-blå og 19 andre reagerte på dette 22
GtiGtr Skrevet Mars 11 Skrevet Mars 11 @Skulebollen er vekke på ferie, så då er det sjølvsagt tørre veia i Nordfjord! Måtte feirast med en liten tur 🥳 Lars89, Marius2002, laffe og 20 andre reagerte på dette 23
liffi Skrevet Mars 13 Skrevet Mars 13 Var sol så tok denne en tur… var kaldt Ampera, Marius2002, Dusy og 1 annen reagerte på dette 4
Fredrik 90 Skrevet Mars 13 Skrevet Mars 13 Det koster å kjøre gammel V8 som Daily driver 😬 Snittforbruk på 1,4 l på mila med lokalkjøring hit og dit. Men herrejesus så smooth en gammel E61 med N62 er å cruise rundt med i det daglige 😎 Reef89, Marius2002, hemperen og 12 andre reagerte på dette 15
ehaugsnes Skrevet Mars 13 Skrevet Mars 13 Ute og nøyt godværet med x5’n forleden dag😄 Marius2002, Dusy, Stawky og 11 andre reagerte på dette 14
laffe Skrevet Mars 13 Skrevet Mars 13 4 timer siden, Fredrik 90 skrev: Det koster å kjøre gammel V8 som Daily driver 😬 Snittforbruk på 1,4 l på mila med lokalkjøring hit og dit. Men herrejesus så smooth en gammel E61 med N62 er å cruise rundt med i det daglige 😎 Trøst deg med at det er nesten like dyrt å daily drive en 525i som snitter inn på 1,25 per mila. Hadde glatt tatt kostnaden med 0.15 liter mila mer i byttet mot kraftoverskuddet til v8ern😅 Fredrik 90 reagerte på dette 1
Walkabout Skrevet Mars 13 Skrevet Mars 13 540i’en ruller og går, for en maskin. Bilen som har alt. Klar for våren nå, nypolert m-blå, Marius2002, Stawky og 22 andre reagerte på dette 25
Saltkjelen Skrevet Mars 14 Skrevet Mars 14 6 timer siden, Walkabout skrev: 540i’en ruller og går, for en maskin. Bilen som har alt. Klar for våren nå, nypolert [...] Det er forfriskende å se en G-serie i sølv. Knallfint! papertiger, BimmerFan!, sveigis og 1 annen reagerte på dette 4
Skulebollen Skrevet Mars 14 Skrevet Mars 14 7 timer siden, laffe skrev: Trøst deg med at det er nesten like dyrt å daily drive en 525i som snitter inn på 1,25 per mila. Hadde glatt tatt kostnaden med 0.15 liter mila mer i byttet mot kraftoverskuddet til v8ern😅 Kan trøste dere begge med at siste 5000km har min 2,0d transporter på 150hk brukt mellom 1 og 1,1 på mila. Null henger og mye langkjøring 🥴 Ampera, Stawky og laffe reagerte på dette 2 1
sveigis Skrevet Mars 14 Skrevet Mars 14 Nærmer seg nå: eivi91, Skulebollen, ///M-ini95 og 11 andre reagerte på dette 14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå