m-blå Skrevet Torsdag kl. 10:53 Skrevet Torsdag kl. 10:53 ///M-ini95, Heik80, Kolstad Jr. og 17 andre reagerte på dette 19 1
Ingvaldsen Skrevet Torsdag kl. 13:42 Skrevet Torsdag kl. 13:42 Fine forhold i nord ahj, papertiger, K.F og 16 andre reagerte på dette 19
Dusy Skrevet i går, 09:21 Skrevet i går, 09:21 (endret) Lever opp til navnet «bruksbil» om dagen. Bilen full av tomme pappesker til flytting, mens den er skitten og fæl. Blir nok å leie en henger istede for å stappe bilen full😅 Endret i går, 11:00 av Dusy sveigis, Ampera, Orjan og 11 andre reagerte på dette 14
ahj Skrevet i går, 12:46 Skrevet i går, 12:46 Må si at jeg liker denna mer og mer. Selvom jeg skulle ønsket en annen farge enn svart, så gjør den seg også i svart. Nesten helt ren bil. Lars89, papertiger, eivi91 og 14 andre reagerte på dette 16 1
Ingvaldsen Skrevet i går, 12:54 Skrevet i går, 12:54 Svipptur til nordkapp fupsaker, RNJ, Dusy og 18 andre reagerte på dette 19 2
Snagg30 Skrevet i går, 13:33 Skrevet i går, 13:33 Tar helg i knall sol samt levering av ny bil! og den største høydaren 100% selvstendig næringsdrivende fra nå av. Olaandref, Heik80, papertiger og 22 andre reagerte på dette 24 1
Daniel. Skrevet i går, 17:42 Skrevet i går, 17:42 ///M-ini95, Lars89, Dusy og 8 andre reagerte på dette 11
m-blå Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Ikke rette dagen og ha «nysenka» bil 🙈 Kommet nærmere en meter snø i natt❄️ Naboen med Landcruiser har fordelen i dag. Saltkjelen, Patryck, Kolstad Jr. og 3 andre reagerte på dette 6
Yngvejos Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden 48 minutes ago, m-blå said: Ikke rette dagen og ha «nysenka» bil 🙈 Kommet nærmere en meter snø i natt❄️ Naboen med Landcruiser har fordelen i dag. Idag får BMWen hvile seg i garasjen. Saltkjelen, m-blå, Patryck og 4 andre reagerte på dette 7
Kolstad Jr. Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) E61 er en trivelig turkompis 😊 Endret 3 timer siden av Kolstad Jr. Dusy, laffe, papertiger og 5 andre reagerte på dette 8
E.H.D Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 6 timer siden, m-blå skrev: Ikke rette dagen og ha «nysenka» bil 🙈 Kommet nærmere en meter snø i natt❄️ Naboen med Landcruiser har fordelen i dag. Men du har vel xDrive. Jeg kom meg ut med bakhjulstrekk og gamle kontinentale vinterdekk etter mye måking 😁 papertiger, Ampera og Kolstad Jr. reagerte på dette 3
papertiger Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Stor forskjell halvannen time sørover, her kom det vel 10cm eller noe. Hinsides med snø dere har fått på Haugalandet da 🤩
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå