Ingvaldsen Skrevet Februar 12 Skrevet Februar 12 Fine forhold i nord mslello, *MrB*, RNJ og 20 andre reagerte på dette 23
Dusy Skrevet Februar 13 Skrevet Februar 13 (endret) Lever opp til navnet «bruksbil» om dagen. Bilen full av tomme pappesker til flytting, mens den er skitten og fæl. Blir nok å leie en henger istede for å stappe bilen full😅 Endret Februar 13 av Dusy Rita G, Orjan, *MrB* og 17 andre reagerte på dette 20
ahj Skrevet Februar 13 Skrevet Februar 13 Må si at jeg liker denna mer og mer. Selvom jeg skulle ønsket en annen farge enn svart, så gjør den seg også i svart. Nesten helt ren bil. eivi91, Patryck, papertiger og 20 andre reagerte på dette 22 1
Ingvaldsen Skrevet Februar 13 Skrevet Februar 13 Svipptur til nordkapp ehaugsnes, ahj, RNJ og 23 andre reagerte på dette 24 2
Snagg30 Skrevet Februar 13 Skrevet Februar 13 Tar helg i knall sol samt levering av ny bil! og den største høydaren 100% selvstendig næringsdrivende fra nå av. BimmerFan!, Tony Soprano, Markus E30 og 31 andre reagerte på dette 33 1
Daniel. Skrevet Februar 13 Skrevet Februar 13 KKME30, sveigis, Espen.st og 16 andre reagerte på dette 19
m-blå Skrevet Februar 14 Skrevet Februar 14 Ikke rette dagen og ha «nysenka» bil 🙈 Kommet nærmere en meter snø i natt❄️ Naboen med Landcruiser har fordelen i dag. Ampera, Marius2002, KMT og 8 andre reagerte på dette 11
Yngvejos Skrevet Februar 14 Skrevet Februar 14 48 minutes ago, m-blå said: Ikke rette dagen og ha «nysenka» bil 🙈 Kommet nærmere en meter snø i natt❄️ Naboen med Landcruiser har fordelen i dag. Idag får BMWen hvile seg i garasjen. laffe, Marius2002, Saltkjelen og 9 andre reagerte på dette 12
Kolstad Jr. Skrevet Lørdag kl. 16:18 Skrevet Lørdag kl. 16:18 (endret) E61 er en trivelig turkompis 😊 Endret Lørdag kl. 16:18 av Kolstad Jr. BimmerFan!, sveigis, Reef89 og 13 andre reagerte på dette 16
E.H.D Skrevet Lørdag kl. 17:47 Skrevet Lørdag kl. 17:47 6 timer siden, m-blå skrev: Ikke rette dagen og ha «nysenka» bil 🙈 Kommet nærmere en meter snø i natt❄️ Naboen med Landcruiser har fordelen i dag. Men du har vel xDrive. Jeg kom meg ut med bakhjulstrekk og gamle kontinentale vinterdekk etter mye måking 😁 Reef89, Rita G, eivi91 og 10 andre reagerte på dette 13
papertiger Skrevet Lørdag kl. 18:31 Skrevet Lørdag kl. 18:31 Stor forskjell halvannen time sørover, her kom det vel 10cm eller noe. Hinsides med snø dere har fått på Haugalandet da 🤩 m-blå og Saltkjelen reagerte på dette 2
Kvasi Skrevet Lørdag kl. 21:57 Skrevet Lørdag kl. 21:57 (endret) Endret Lørdag kl. 22:13 av Kvasi m-blå, Dusy, Marius2002 og 8 andre reagerte på dette 11
m-blå Skrevet Søndag kl. 09:50 Skrevet Søndag kl. 09:50 15 timer siden, E.H.D skrev: Men du har vel xDrive. Jeg kom meg ut med bakhjulstrekk og gamle kontinentale vinterdekk etter mye måking 😁 Ja xdrive er flott og sammen med nye Hakkapeliitta tar den seg frem. Men pga biler satt fast lenger nede på feltet, kom ikke brøytebil forbi. Var litt bekymret for spoileren foran holdt som plog, det gjorde den. 👍🏻 15 timer siden, papertiger skrev: Stor forskjell halvannen time sørover, her kom det vel 10cm eller noe. Hinsides med snø dere har fått på Haugalandet da 🤩 Ja det traff voldsomt her i Haugesund. I tillegg med vind ble det en meter snø i våres gård. Snittet på flat mark var mellom 50-60cm snø over natta! papertiger reagerte på dette 1
Eystein Ose Skrevet Søndag kl. 16:52 Skrevet Søndag kl. 16:52 Lite snø, men mye paller Saltkjelen, Ampera, eivi91 og 4 andre reagerte på dette 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå