Daniel. Skrevet Onsdag kl. 16:14 Skrevet Onsdag kl. 16:14 En god vask og nye sideblinklys gjorde susen 😊 Ampera, *MrB*, fupsaker og 26 andre reagerte på dette 29
eivi91 Skrevet i går, 06:56 Skrevet i går, 06:56 Sommerhjul på. 🌞 Patryck, papertiger, Ampera og 10 andre reagerte på dette 13
Slavearbeider'n Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden (endret) Skiller seg litt ut i en ellers kjedelig nabobilpark. Model Y’en er gigantisk i forhold😅 Endret 19 timer siden av Slavearbeider'n Patryck, ehaugsnes, fupsaker og 14 andre reagerte på dette 17
Fredrik 90 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Gøy å jobbe sammen med bilentusiaster selv om kontrastene er store 👍 Paulus, papertiger, KireS og 5 andre reagerte på dette 8
Dusy Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) Endelig! både to og firebeinte er fornøyd med at sommertøflene er på! Endret 2 timer siden av Dusy Paulus, papertiger, Lars S og 1 annen reagerte på dette 4
Skulebollen Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Nå som dieselen er blitt så dyr har jeg valgt og plukke av panseret for og få frem at jeg kjører 6er diesel Dusy, Saltkjelen, Paulus og 4 andre reagerte på dette 1 6
Olaandref Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 1 time siden, Skulebollen skrev: Nå som dieselen er blitt så dyr har jeg valgt og plukke av panseret for og få frem at jeg kjører 6er diesel Så uheldig som du har vært med den så fløy det vel av i fart 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå